środa, 1 października 2008

amen

no wiem :P trochę się opuściłem w pisaniu. ale ile razy mogę opisywać trasę łódź-poznań ??? tak wogóle to myślałem nad zakończeniem pisania tych bredni hyhy.ale dzisiaj znalazłem na interii fajny model auta prawie cieżarowego. ciekawe jaką ma DMC.
a ja najkrócej rzecz ujmując od piątku trochę się obijam.no bo tak:
w piątek po południu się załadowałem
w poniedziałek pojechałem do poznania (3 godziny jazdy)
potem odstałem pauzę 9 godzin
nastepnie pojechałem po ładunek powrotny.
w nocy go zrzuciłem po 3 godzinach jazdy
zjechałem do domu i tak od wczoraj stoję i czekam.....


a renia też stoi i moknie bo pogoda jesienna całkiem. wczorajszy dzień jeszcze jakoś wykorzystałem. w związku z nieudaną naprawą monitora w niedzielę :P rączka mi się omskła i zrobiłem w starym zwarcie. wczoraj poszedłem zakupić nowy do kompa domowego. jeeeezu jakie oni ceny w tym media markt mają. fucktycznie nie dla idiotów tylko dla mega idiotów. ceny zaczynają się od 600 PLNów za badziew na poziomie co najwyżej srednim. za jaki taki trzeba wywalić z 800 do 1000. podobnie w sąsiednim realu. no i jak lekko podłamany wracałem alejami kompleksu M1 zaszedłem niechcący do VOBISu



no i tam kupiłem taki oto panel 19'' z czasem reakcji 2 ms (szok) i kontrastem 3500:1 zgadnijcie za ile....







za 499 złociszy


tak więc o ile teraz szefo w miarę szybko mnie wyśle gdzieś w polskę, to może nie będzie to jeszcze amen dla bloga :P

1 komentarz:

Psotka pisze...

Wartość twoich zwłok na trupim rynku to:
30026 zł

moje stoją trochę lepiej od twoich :D:D