wtorek, 7 października 2008

ZMIANA !!!!

no cóż...... podobno tylko krowa nie zmienia poglądów, a czy ja wyglądam jak krowa ??? więc pod naporem przytłaczającej ilości głosów typu :"nie kasuj bloga" potanowiłem jeszcze trochę popisać.

naprawdę nie był to chwyt reklamowy w celu zwiększenia poczytności (nie mylić z poczytalnością moją zresztą), raczej myślę jako, o chwilowej depresji związanej z nastaniem jesieni i krótszą emisją promieniowania słonecznego. takie stany depresyjno-maniakalne :P dlatego będą dalsze relacje z fotela kierownika zestawu kołowego widocznego na fotce. no właściwie nie z tego tylko z takiego. reasumując w końcu to ja jestem dla Was a nie odwrotnie....
szacun & pozdro hyhy

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Borsuku dzięki za trafną decyzję odnośnie kontynuowania płodzenia przednich bredni na blogu. Są naprawdę przednie i z niecierpliwością czekam zawsze na następne.

Wielbiciel Twojego blogu

Anonimowy pisze...

Hehe wnioski widzę heroiczne
"ja jestem dla Was a nie odwrotnie...."
Dobrze bo będziemy mieli co nadal czytać ;)
A stany depresji jesiennej to chyba każdy ma xD bynajmniej mnie też ta pora roku nie nastraja jakoś szczególnie pozytywnie.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

168 視訊美女0401 視訊美女0401 視訊美女視訊美女一對一視訊美女一對一0401 影音視訊美女聊天室0401 影音視訊美女聊天室173liveshow 視訊美女173liveshow 視訊美女視訊美女 live0204視訊美女 live0204888 視訊美女聊天室888 視訊美女聊天室msn 視訊美女msn 視訊美女99 視訊美女主播 500 點99 視訊美女主播 500 點5 分鐘護半身視訊美女5 分鐘護半身視訊美女tvnet0204 我愛你視訊美女拳tvnet0204 我愛你視訊美女拳love 免費視訊美女影音觀賞love 免費視訊美女影音觀賞