środa, 22 października 2008

ch...j nice

hyhy gratuluję skojarzeń :P Ci z Was, którzy od razu załapali, że nie chodzi o ładne organki tylko o miasteczko na pojezierzu drawskim wygrali komplet dziurek do sita :P ale od początku.
wczoraj wróciłem z tego piotrkowa i niestety dowiedziałem, że z robótką licho jest. załadunek dopiero miałem dzisiaj o 6 rano. wykorzystałem ten czas ze wszech miar pożytecznie, jako że wysprzątałem renatę w środeczku i nawet zaprowadziłem ją do kąpieli :) a nóż
widelec jeszcze się co trafi :P albo kto :) co z tego, jak dzisiaj od bladego świtu z nieba leci paskudztwo co ludzie deszczem zowią :( no i na ładny lakier żadnej dziouchy się nie złapie. trzeba by znowu na myjkę podjechać ech.....

a tu moje ulubione zestawienie hyhy ciagnik i wysepki no i brak możliwości ominięcia zawalidrogi. może i dobrze bo kiedyś w szczecinku zainkasowałbym o mały włos 19 pkt i 500 złociszy mandatu. pół szczecinka taki mi się wlókł, a jak go wybrałem okazało się, że niby tam podwójna ciągła i przejście dla pieszych, o skrzyżowaniu nie wspomnę. hyhy dobrze musiałem gadać policmajstrowi do ucha.

jadąc dalej za bydgoszczą mamy ciekawy obiekt architektoniczny, mostem zwany, a przypominający rzymski akwedukt. jego wielkość naprawdę jest imponująca. usiłowałem dzisiaj też nakręcić małe wideło ( ale nie do gnoju tylko do oglądania) lecz mi nie wyszedło :) poprawię się jutro hyhy.

i baaardzo ciekawa mieścina co się kamień krajeński zowie. cały dowcip polega na tym, że aby ją minąć trzeba ją objechać prawie dookoła.tam przed tym kościołem na końcu się zawraca. tak tak pełne 180 stopni

wraca się i dopiero odbija się dalej :) podobny układ ma np. gostyń w wielkopolsce. jadąc od leszna i chcąc załadować sie w hucie i dalej pojechać w stronę kalisza wykręca sie pełne kółko po mieście

doturlałem się w końcu do tych chojnic i byłoby oki, tylko jak na razie nic na powrót nie ma :P w sumie to i tak pauzunia do rana więc ustawiłem się ładnie na placyku, zasłoniłem firaneczki ( zasłoneczki) i bawię sie ..... nie nie :P nie tym. hyhy bawię się klawiaturą hyhy