poniedziałek, 30 czerwca 2008

lenistwo


no hej :) dziś poniedziałek a jak wiadomo największa ilosć zgonów na atak serca ma miejsce właśnie w poniedziałki w wyniku szoku poweekendowego. no ale mój szef o tym wie bardzo dobrze i dzisiaj tylko zrzuciłem ładuneczek piątkowy i cały dzień się byczę jak ten kolo na fotce obok. ale niestety mam też troche gorsze wieści. znowu mi się laptok chrzani i muszę go wysłać do poprawki. po prostu ostatnio działa jak pijana kobieta. jak się nie walnie, to nie chce zaskoczyć. ale staram się to tak zgrać aby jak najmniej rzeczy mi uciekło. w przyszłym tygodniu zaczynam remont w willi mej, więc będę jakiś tydzień oddawał się słodkiemu zajęciu jakim jest kucie starych kafelków i kładzenie nowych. brak laptoka przebywającego na rekonwalescencji postaram się zrekompensować bzdetami pisanymi z domowego kompa. w każdym bądź razie coś tu będę tworzył.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kafelki, kafelki, niech ich cholera weźmie, kto to wymyślił. Dwa tygodnie już się z nimi szarpię. Co mnie podkusiło. Borsuk współczuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

kocio jest super

Alex:-} pisze...

Ja tez nie moglem patrzec sie jak moja misia meczyla sie z remontem(kafle,terakota,zabudowa kuchni....)i szybciutko wyjechalem przejety jej udreka szukalem ukojenia wsrod bezkresu europejskich szlakow....

Anonimowy pisze...

養眼圖片383視訊影音城成人影城成人影城aa-dvdaa-dvdlove 免費視訊美女影音觀賞love 免費視訊美女影音觀賞tvnet0204 我愛你視訊美女拳tvnet0204 我愛你視訊美女拳5 分鐘護半身視訊美女視訊交友愛戀之5 分鐘護半身視訊美女99 視訊美女主播 500 點99 視訊美女主播 500 點msn 視訊美女msn 視訊美女888 視訊美女聊天室888 視訊美女聊天室視訊美女 live0204視訊美女 live0204173liveshow 視訊美女視訊ukiss173liveshow 視訊美女0401 影音視訊美女聊天室