środa, 11 czerwca 2008

PRO-TEST !!!

STRAJK STRAJK STRAJK
o godzinie 1.30 kur zapiał na parkingu stacji lotos i stary borsuk zwlekł z wyra swe stare kości. szybka kawa, pompowanie luftu i w drogę. oczywiście jak zmora po omacku hyhy kolejny wschód słońca nie mniej urokliwy od wczorajszego :)
a jak ktoś powie że to zdjęcie nie jest super fajne i wogóle zajedwabiste to go zezwę, wyzwę i znieważę. no i może sponiewieram :P

a tutaj największa agora nowoczesnej europy, przy którym targowisko na stadionie narodowym czyli dziesięciolecia to jest pikuś i popierdółka. największe to ptak czyli rynek chłopka antka, co to biznesmenem się zrobił jak pole w ciucholand przekształcił. tak się robi biznesy hyhy i nawet nie trzeba umieć pisać za dobrze :P

a tu HICIOR panów drogowców. ul. rydza śmigłego w łodzi. trzypasmowa jak widać i ograniczenie do 20 km/h dotyczące ciężarówek :D to na rowerku szybciej się śmiga :D dodam że nie było tu remontów ani droga nie jest na tyle sfatygowana. no chyba że o wiadukt biega :P ale wątpię.




a tutaj właśnie miałem zrzutkę. po rozładunku mógłbym śmiało robić za ciarna muzina z ciarna afrika. :D dobrze że do domu 15 minut jazdy i prysznic sprawny hyhy.




no i wspomniany wcześniej strajk protest czy jak tam zwał. właśnie w tym miejscu wyraziłem swoje poparcie dla sprawy winet i galopujących cen ON. szkoda tylko że wielu nie pojęło o co biega i jeździli jak gdyby nic. ale podobno w polsce oprócz mnie stanęło 49 999 aut :) kropla w morzu ale zawsze coś. tak więc wielu testu na jedność po rostu nie zdało. a mogłoby być jak w hiszpanii...... :P




3 komentarze:

Piro_Swiro pisze...

Siemanos sanioras :) No tak miało być o 12 stop a tu kicha zjechałem dzisiaj trase od Tychów do Wisły i żadnego mobilka nie spotkałem na poboczu. Jestem z Wami chociaż małym śmigam. Ale ja tam stałem o 12 tyle że na ORLENIE :)Pozdrowionka

Alex:-} pisze...

Zdjecia jak zdjecia,po prostu bardzo ladne...Strajk w Hiszpanii zakonczyl sie smiercia polskiego kierowcy[*]...

Anonimowy pisze...

kiss168下載akiss168kiss168成人免費情人視訊kiss911kiss911貼圖片區kiss168下載first kiss台灣kiss倩色網免費ava片線上看a 免費影片線上直播小魔女a自拍大眾論壇成人用品維納斯yam天空影音18禁成人網成人光碟taiwankiss免費視訊聊天kiss情網線上免費a片kiss168成人電影院免費視訊聊天 aio強姦ut聊天室聊天室豆豆聊天室微風成人區