wtorek, 17 czerwca 2008

LEO WHY ???

taaak właśnie to pytanie najczęściej chyba pada od wczorajszego wieczora. dobrze, że mamy Kubicę i będzie można obejrzeć trochę sportu na wysokim poziomie, a nie na poziomie murawy :P ale było minęło :) osobiście looknąłem na pierwsze 15 minut meczu i szlag mnie trafił, więc rzuciłem ogień na tłoki i pogoniłem renatę w stronę warsiawki. dotarliśmy bladym świtem i mogliśmy naocznie stwierdzić że wesoły pałacyk stoi jak stał i generalnie nic się nie zmieniło od ostatniego razu. no prawie nic. ale o tym później.
generalnie udało się szybko zrealizować dwa rozładunki w stolycy

i jeden załadunek pod miastem. potem jeszcze tylko dwie godzinki i mogłem się uwalić w domku. w sumie prawie 500 km i 15 godzinek pracy, ale spanko zaliczone w domu liczy się podwójnie hyhy.
a co do zmian. w końcu zaczęli remontować wisłostradę i pościągali ograniczenie do 3,5 tony. śmiało można pomykać więc w kierunku gdańska :) i jeszcze jedna dobra wiadomość :P w telewizji "WYTRWAM" jest nowy program motoryzacyjny pod tytułem "wacha do maybacha" i tam mówił tatuś prowadzący jakoby w najbliższej przyszłości ma stanieć paliwko i poniedziałkowy protest (23 czerwca) stoi pod znakiem zapytania :)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

hi, hi borsuk, jesteś wielki!
ten nowy program to będę śledzić (iaczej tropić) bo
ha! ha!
nie wytrwam długo
w nieświadomości
co do cen wachy
:D

Anonimowy pisze...

te "q" i "g" przy zatwierdzaniu wpisów jakieś nierozróżnialne są dla babĆ,
nie te oczy ;)

Anonimowy pisze...

aaa, ale ja nie o tym...
tylko, że
zdjęcia przepiękne!

Alex:-} pisze...

Jak patrze na palac to jawi mi sie napis;RELIKT MYSLI PRZEWODNIEJ...a ponizej,jakby podobne do Wloclawka...

Anonimowy pisze...

台灣kiss情色網yam視訊交友kiss168成人s383情色大網咖情色典獄長麗的情色遊戲台灣情色免費情色成人情色免費情色影片情色dvd天堂情色情色光碟chinese 免費a片xxx383美女寫真麗的情色sogo情色論壇情色短片bt成人情色卡通免費情色小說環球av情色大網咖臺灣情色網倉井空aaa片俱樂部一劍浣春秋kyo成人動漫av