poniedziałek, 16 czerwca 2008

do swarzędza :P ale nędza :)

dżisus kur....a, ja pier....le chciałoby się zacytować adasia miauczyńskiego z filmu marka koterskiego. ten kto wymyślił dostawy na 6.00 rano w poniedziałek do miejscowości oddalonej o 200 km powinien zostać nabity na pal, secam albo podobne urządzenie. normalny człowiek styrany niedzielnym odpoczynkiem, będący jeszcze w szoku poweekendowym o 2 w nocy stanowi zagrożenie dla otoczenia swoją osobą a co dopiero prowadząc takie maleństwo jak renia :P. no nic jakoś dotarłem do tego swarzędza (dobrze, że cały czas dwa pasy oddzielone barierką :P ) wturlałem się w osiedle domków gdzie znajduje się firma do której miałem zawitać rzekomo w sobotę :) (vide post niżej )oczywiście w papierach stało jak byk 16 czerwca hyhy ciekawe kto się sypnął :P no i budząc połowę mieszkańców skrzypieniem otwieranych drzwi pewnikiem budząc także ich entuzjazm. nawet wywiesili flagi na powitanie :P hyhy rozpoczął się rozładunek :)


chłopaki uwinęli się w mig , a ja potoczyłem się obok kolebki dostatku kulczyka czyli fałwej szrot faktory :P w stronę gądek coby naładować renatkę w traskę do stolycy. to dziś w nocy więc znów będziemy tyrać jak zmory w mroku.

jadę sobie jadę, jadę i patrzę :P i oczom nie wierzę. nawet się w tyłek uszczypnąłem ale nie :) obraz nie zniknął. most w poznaniu na franowie oddali do jazdy.

wiem wiem i dlatego zrobiłem fotkę hyhy Alex dzięki za hurtową ilość komentarzy :) uśmiałem się po pachy. ja bym proponował ,cobyś zaczął może bloga pisać hyhy :) Ty za granamicę śmigasz więc ciekawsze rzeczy widujesz :P

2 komentarze:

Alex:-} pisze...

Pamietajmy,przy tym,ze wszystko nalezy robic po siedmiokroc,czy to z gory na dol czy jak kto woli(byle nie w poprzek-tak sie nic nie zdziala)....na osiedlu ,wdzieczni za pobudke mieszkancy,nie okazali sie zbyt goscinni,nie piszesz ani slowa czy zaserwowali posilek poranny lub chociaz kawe....w szrot facktory oczywiscie produkowane sa szmelcwageny...most i tak sie zawali,przez 2 lata bylem swiadkiem tej kolosalnej fuszerki na niespotykana skale.Dzieki Borsuk za docene moich commentsow choc pachna totalna grafomania i absolutna nieznajomoscia tematu.

Anonimowy pisze...

情色情色貼圖情色a片情色文學情色小說情色視訊台灣kiss情色文學彩虹性愛巴士情色交友情色論壇聊天室ut情色網麗的情色小遊戲台灣情色網情色遊戲情色小遊戲情色小站情色影片情色貼片金瓶梅影片交流情色漫畫38ga免費a片情色文章情色圖貼天堂情色網情色網站情色自拍情色圖片情色電影情色貼圖區