środa, 25 czerwca 2008

sex, drugs & road n' roll :P

po nocce spędzonej w domowym wyrku :) wstałem w końcu o przyzwoitej dla ludzi porze i po wypiciu porannej kawy ruszyłem do pracki :) wyszedłem przed dom słoneczko świeciło a rześki wiaterek owiał ciało me powodując otrząchnięcie hyhy niczym panienki lekkich obyczajów po opłatku. przeciągnąłem się z lubością i może nazbyt głośno rzekłem " jaki piękny poranek" ,a echo odpowiedziało mi jak zwykle: "mać, mać, mać"

a konto imieninek dostałem taką to poduszkę i choć do zimy daleko będę mógł już teraz robić sobie okłady z ciepłych piersi hyhy a jeśli o cieple mówimy to obecne upały powodują, że na firmach laski biegają w koszulach nocnych hyhy co niewątpliwie cieszy oko me :) a śmigając po drogach z fotelem na wysokości 1,5 metra


można rozkoszować się między innymi takimi widokami :P


co prawda tutaj pani ma szybę zamkniętą, ale często, gęsto bywają otwarte i wtedy nie ma odbić i refleksów świetlnych. stąd apel do pań czytających :P otwierajcie prawe szyby i pozwólcie napawać oczy :)
aha :) dzisiaj zaliczyłem poznań i powrocik i znów śpię w domowym wyrku hyhy :)

4 komentarze:

Alex:-} pisze...

Cycuszki,ze suteczki lizac...czy sa jeszcze inne modele w tej kolekcji?....Na zdjeciu,pana wyraznie interesuje kosiarka ale o co chodzi dziewczynie?....Na panne w autku trzeba bylo trabeczeki wlaczyc,moze poznalibysmy rowniez twarz wlascicielki tych konczyn do nieskonczonosci(moglaby nimi kierowac)..

Piro_Swiro pisze...

Senior. W okresie letnim powinni nam płacić szkodliwe. Nasze szyje są teraz narażone na działanie dodatkowych skretów i zakretów a co za tym idzie nasze kregi szyjne są poddawane ogromnym naprężeniom zewnetrzym i wewnetrzym.:) Pozdro Senioras

Anonimowy pisze...

borsuk,borsuk dorośnii albo nie tak jest dobrze,ja obiecuję z otwarta szybka jezdzic;-)

Anonimowy pisze...

男同志影片免費影片線上直播日本美女寫真集免費av18禁影片18成人卡通成人a片同志影片5278影片卡通影片做愛影片視訊交友網熟女人影片松島楓免費影片日本美女影像圖庫寫真女郎影片貼影片0800a片區gogo258男同志影音視訊Live秀線上成人影片成人論壇姐姐g罩杯影片小弟弟影片777美女dvd影片視訊交友90739潮吹影片aa影片下載城