piątek, 27 czerwca 2008

Alexgrod :P

wczoraj sobie trochę poleniuchowałem :) tzn zrobiłem zrzutkę towaru rano i calutki dzionek się byczyłem. wieczorkiem pojechałem na załadunek i pół nocki mi zeszło na ładowaniu towaru do dziury hyhy czyli do bydgoszczy. wyjechałem około 4 rano czyli bladym świtem. pierwsze 100 kilometrów mignęło nie wiadomo kiedy (chyba jeszcze spałem ) i dopiero do świadomości zaczęły docierać jakieś bodźce po wjechaniu we włocławku na specjalny odcinek testowy :P jest to fragment DK 1 o najgorszej chyba nawierzchni w całym dawnym układzie warszawskim :) tylko nie wiem co tu jest testowane skoro fabryka amortyzatorów jest w krośnie :P no chyba że chodzi o te wszystkie beczki z ADRami

co to wiozą świństwa do anwilu (foto obok ) albo do nobilesa hyhy po takim przejeździe wszystko jest wymieszane prawidłowo. no ja raczej byłem wstrząśniety, a nie zmieszany, niczym martini bonda.
udało mi się przetrwać trzymając się mocno kierownicy i nie dając wysadzić z siodła.
a tu obok dziupla czyli bar na wylocie z włocławka który z ręką na sercu mogę wszystkim polecić. szaszłyki i karkówki są przepyszne i ceny przystępne :) jak na kieszeń drivera nie handlującego paliwem szefa hyhy. właśnie pięć minut temu koleś mnie atakował na parkingu o oszczędności :P aha wracając do baru jest po prawej stronie jak się wylata na gdańsk :P

a kawałek dalej wycięty kawał lasu podobno pod budowę A1 hyhy w takim tempie to na euro 2016 chyba zdążą bo na nasze raczej nie. zresztą i tak niedługo zabiorą nam organizację tego euro i będziemy pierwszym krajem który wywalą z unii na zbity pysk :P


no ale budują :P i chwała im za to.

tym bardziej, że na naszych drogach coraz ciaśniej i właśnie widać na fotce jak to zaczęły się wakacje, a wraz z nimi korki na drogach i zakazy poruszania się w określonych godzinach. właśnie dlatego stoję na parkingu koło włocławka zresztą, i do 22 szlaban. no ale nie ma tego złego co by na dobre nie wylazło. mogę sobie popisać a i przy okazji kawki się napić co i Wam polecam :)





4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Co do baru to sie nie zgadzam. Ceny nie są niskie i nie ma gdzie rąk umyć. Toalety też nie ma. No chyba że tak lubisz.

Anonimowy pisze...

jednak budują ździebko szybciej, niż przed unią, może nabiorą tempa? co daj Boże!

Alex:-} pisze...

Przez skromnosc wyssana z mlekiem i przegryziona grysikiem nie zaprzeczam iz nawierzchnia owa znana jest na caly kraj i zyjmy w slodkiej uludzie na stanu rzeczy poprawe....po co?W Tarnowie tez sa zaklady azotowe(zdanie to podyktowala mi oczywiscie w/w skromnosc).Taaa,tna na potege....

Anonimowy pisze...

一葉晴貼影片區 av127浪漫月光論壇色情a片金瓶影片交流區免費色情影片潮吹百大正妹正妹18禁成人網a免費視訊聊天網正妹牆正妹日報無名正妹牆aa片正妹照片正妹百人斬天天看正妹無名正妹正妹裸照成人圖片百分百成人圖片一葉情貼圖片區 av127成人圖片區圖片34c甜心寶貝貼片貼圖片區可愛圖片百分百成人圖片