poniedziałek, 9 czerwca 2008

super niedziela :D

super :) po prostu super. Robert jako pierwszy ukończył wyścig. wiem stało się to dzięki hamiltonowi ale hyhy jak wiadomo ślepy w karty nie gra. osobiście mało nie zszedłem na zawał kiedy Robert musiał wyrobić sobie przewagę nad heidfeldem, a alonso wywinął kujawiaka. safety car zepsułby wszystko. ale szybko hiszpana pozbierali i stało się :D pierwszy raz Polak wygrał wyścig F1

możecie nie wierzyć ale kiedy Robert stał na pudle w czapeczce z nr 1st i zagrali Mazurka Dąbrowskiego pociekły mi łzy ze szczęścia. przy powtórce obyło się bez emocji ale twardo siedziałem do 2.30 w nocy :) aby przeżyć to raz jeszcze.
a to grupa patałachów, która również miała dostarczyć nam podobnych emocji. i nawet skusiłem się na obejrzenie meczu w centrum manufaktura na wielkim telebimie. w towarzystwie łódzkich kibiców i sympatycznej sąsiadki :P całkiem fajnie się oglądało


niestety ten facet roz...jechał sępy Benhckera niczym tygrysy w czasie II wojny naszą kawalerię.a mógł strzelać do niemieckiej bramki :P grunt, że w tym meczu wszystkie bramki strzelił Polak hyhy.




a teraz moi kochani :) podsumowanie tygodnia. jak pamiętacie tydzień temu zmieniłem licznik i dzięki niemu mam dokładne statystki kto, skąd tylko nie piszą dlaczego hyhy. no i nadchodzą z około 48 godzinnym opóźnieniem ale są :) po kliknięciu na zdjęcie powiększy się ono ( jak każde zresztą) i można oblookać z jakiego regionu i jakiej miejscowości wchodzą ludziska czytający tego bloga. :) dzięki Wam serdeczne bo wiem coby pisać, a nie jak miałem chwile zwątpienia i myślałem że skrobię sobie i może dla jakichś potomnych hyhy. jeszcze raz wielkie dzięki :D



5 komentarzy:

Piro_Swiro pisze...

Senior. Fana ta mapka z licznikiem tylko niestety mnie na niej nie ma że tak powiem :P

Anonimowy pisze...

dopiszę sąsiednią wiochę, bo się ukrywam ;)

Anonimowy pisze...

aaa, nie dopiszę, bo się nie da :( :)

Alex:-} pisze...

Ty zwatpiles?To co ja mam powiedziec?Coz,jestem skromna osoba i wole sie usunac w cien,odejsc w zapomnienie,rozplynac we mgle,ale zostalem potraktowany..:-{ JA PO PROSTU NIE ISTNIEJE!!!Ach rzyzn kakaja ty parchataja...Nawet sukcesy rodakow juz mnie nie ciesza po obejzeniu mapki....

Anonimowy pisze...

情色小遊戲情色小站情色影片情色貼片美女視訊18禁地少女遊戲巨乳童顏巨乳玩美女人影音秀視訊美女情色視訊bt論壇色情自拍s101成人大喇叭免費視訊視訊聊天kk777視訊俱樂部18禁成人網ut影音視訊聊天室13077ut男同志聊天室免費視訊聊天aio交友愛情館免費視訊辣妹脫衣秀視訊交友90739視訊交友網免費視訊聊天 go2av情人視訊高雄網