piątek, 6 czerwca 2008

powtórka z rozrywki :)

no hej :) jakbyście się zastanawiali co to za klocki dla olbrzymka to śpieszę poinformować :) są to klocuszki z pianki popularnie zwanej gąbką i jest to towarek który z renią głównie wozimy. taki jeden klocuszek, ma wagę srednio koło 80 kg i dla porównania rozmiarów ośmieliłem się sfotografować na ich tle w swojej tendencyjnej koszulce :)

najfajniej jak chłopaki wózkami wiozą taki słupek i na zakręcie się obali :P rzadko ale się zdaża. no po załadunku i wypauzowaniu się ruszyłem w stronę trójmiasta hyhy tak tak tam gdzie stałem trzy dni czyli do Gdańska. oprócz wspomnianych we wcześniejszych postach drogowców, drugim gatunkiem który wypełzł na nasze drogi są ssaki leśne tu i ówdzie błędnie nazywane tirówkami.
czemu błędnie ?? bo z międzynarodową konwencją transportową nic wspólnego nie mają hyhy a i do tzw tirów niesłychanie rzadko zaglądają :P

kilka razy miałem okazję poobserwować zwyczaje tego niewątpliwie ekscytującego gatunku ludzkiego i wnioski jakie mi się nasunęły są jednoznaczne. powinny być raczej nazywane przedstawicielówkami albo wypasionobrykami no ewentualnie pocieszycielkami gófniarstwa bo raczej taki przedział wiekowy (21-25 lat) dominował wśród klienteli wspomnianych ssaków.



największe skupisko, występowania wspomnianego gatunku zaobserwowałem w okolicach światowej stolicy moheru i siedziby wszechobecnej rozgłośni ojca prosektora czyli w okolicy Torunia. (drugie jest koło Częstochowy) zadziwiające to a zarazem nasuwa myśli czy aby nie są dofinansowywane przez słuchaczy radia co ma ryja w nazwie hyhy


no ale my tu gadu gadu a na horyzoncie pojawił się zamek w Gniewie. znaczy sie w takiej miejscowości co się Gniew nazywa bo ja raczej w gniew nie popadam a jeśli nawet to i tak mi się nic nie pojawia oprócz znaku STOP muszę kiedyś go nawiedzić, bo z daleka prezentuje się imponująco.



no i wpadamy na obwodnicę trójmiejską. a tu jakiś magister na całej długości (jakieś 40 km ) wprowadził zakaz wprzedzania przez ciężarówki. niby miało to poprawić bezpieczeństwo i sam słyszałem jakiegoś mądrego z komendy miejskiej w gdańsku " bo jak kierowca samochodu osobowego jedzie szybko lewym pasem to mógłby nie zobaczyć wielkiej ciężarówki" no paranoja na tej drodze dozwolona prędkość to 110 km/h my jadymy 90 km/h więc chyba ten z osobowego musiałby być niewidomy albo jechać 210 km/h a efekt widoczny na zdjęciu. na prawym pasie sznurek jadący z prędkością 50-60 km/h no droga ekspresowa hyhy







koń by się uśmiał :) udanego weekendu albo jak kto woli łikenda :)



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

przeczytałam na dobranockę , prawie jak bajka, a takie prawdziwe :) samo życie!

Alex:-} pisze...

Gratul na koszul( tej tylko pstryknalem zdjatko, i kupilem inny koszul -adihasza...)...sssssaczki potocznie zwane flirciarami to wazne ogniwo w infrastrukturze drogowej,nie bede pisal czemu,ale wiele galezi przemyslu,sektor uslug i ogolnie pojeta gospodarka ma wiele korzysci lacznie z ostatnim szczeblem drabiny spolecznej czyli klientem...Gimnastyka dachowa to jest to!Ja juz tylko mega...

Anonimowy pisze...

美女寫真影片免費觀賞sex888免費看影片色美媚部落格情色080視訊聊天室情色貼圖情色a片視訊情人交友聊天室小魔女貼影片a片天使洪爺情色論壇成人小說情色文學sex383線上娛樂場情色小說情色視訊情色交友情色論壇ut聊天室情色網台灣a片王免費視訊a咆哮小老鼠麗的情色小遊戲台灣情色網視訊 美女 168論壇情色遊戲