czwartek, 14 sierpnia 2008

URLOP !!!!

wczoraj udało mi się doturlać albo po poznańsku dokulać do klimontowa. zjechałem sobie na shella gdzie dość ciekawie wykombinowali coby im latarni nie przestawali hyhy walnęli kamyczek, gdzie jak widać paru gości zostawiło tylne lampy :P

pobudka jak zwykle hyhy, w tym tygodniu, czyli 3.30 kawka i w trasę. dziś poranek raczej smutny i niebo zasnute chmurami, ale grunt to pogoda ducha no nie ?? w końcu urlop zobowiązuje. ale lapka zabieram więc coś tam naskrobię, pod warunkiem dobrego przesyłu :P

a to koleś jakby z jazdy polskiej albo uwaga pirat (jak ktoś ogląda tvn turbo to wie ) na ciągłej i przed zakrętem. ale co tam :P grunt to skuteczność.



no i rawa mazowiecka :) ostatni rozładunek przed urlopem poszedł błyskawicznie, a jak wiadomo te ostatnie kiedy zaczyna się człowiekowi śpieszyć przeciagają się w nieskończoność. zostałem więc mile zaskoczony, ale podobno ktoś tam ma zawsze szczęście hyhy
tak więc do zobaczenia znaczy się do poczytania. mam nadzieję że w tatrach iPlus działa :P
aha mieszkanie mam ubezpieczone, a i tak będzie pod stałym nadzorem, bo zostaje pies, więc loozik :P