czwartek, 7 sierpnia 2008

eh te powroty :P

kur zapiał o 2.00 (taki obciachowy dzwonek mam ustawiony w telefonie na budzenie :P ) trochę mnie rzucało po kabinie w trakcie przechodzenia z wyra na fotel samobójcy, czyli ten po prawej stronie. minęło chyba ze 20 minut zanim byłem zdolny wstawić czajnik na pierwszą tego dzionka kawę.
o jakiejś 3.15 jestem na tyle przytomny, że zdecydowałem sie na jazdę w kierunku celu, czyli target point, czyli miasta świętej wieży, czyli częstochowy hyhy. no za daleko nie ujechałem. jakiś kolo myśląc ( a właściwie sądząc, bo z myśleniem to za wiele wspólnego nie miało) że jedzie batmobilem trochę się pomylił i wpasował się pod ciężarówkę, oczywiście ginąc pod nią i blokując drogę na dość długo. niestety samego miejsca wypadku nie udało mi się pstryknąć, bo wyszło strasznie niewyraźnie. znów napiszą w prasie i powiedzą w mediach o tirach-mordercach.
no udało mi się przebrnąć i powoli acz systematycznie ilosć kilometrów wskazywana przez navi robiła się coraz mniejsza.
niedaleko częstochowy jest wiocha o nazwie olsztyn. i w tym olsztynie stoi sobie zamek chyba z XIII wieku.
i na tym zamku (widocznym na fotce) byłem kiedyś na pokazach laserów i fajerwerków. mam gdzieś film na VHS. zajefajny pokaz. walili chyba z godzinę non-stop. teraz podobno takie pokazy robią na początku września na zamku w ogrodzieńcu. warto się wybrać :) poszukajcie w necie.


no i tym sposobem, dotarłem do częstochowy, gdzie zrzucili mi maxa klasy 10, spod rzeszowa, a wrzucili takiego samego tylko klasy 15 z przeznaczeniem do łodzi hyhy(nie mam pojęcia co to za różnica) no i zawiozłem go do łodzi, zrzuciłem i siedzę sobie w domciu rysując do jutra pauzunię :)
a tutaj dwie foty wykonane przez Alexa którego Wam przedstawiłem jakiś czas temu. obydwie oczywiscie Jego autorstwa i oczywiście obydwie wykonane poza granicami naszego pięknego kraju :)









fajne miejsca no nie ?? :)

2 komentarze:

Alex:-} pisze...

Ustalilismy wczesniej,ze takie godziny jak 2.00 czy 3.15 po prostu nie istnieja...bajery laserowo-swiatelkowe to fakstycznie cud niepojety...a przez ta szparke gdzies na szwajcarskiej wichurze da sie przecisnac...Dzieki wrecz niespotykanej uprzejmosci autora blogu moge i ja cos skromnego czasem Wam pokazac...Jeszcze raz...SERDECZNE POZDRO...HURAAAA!!!

Anonimowy pisze...

aaa片免費看短片成人短片豆豆聊天室google台灣台灣論壇尋夢園視訊聊天室show-live視訊 免費視訊辣妹台灣kiss台灣情色網080aa片台灣甜心視訊聊天網台灣18 tw18 com台灣成人網台灣a片王本土自拍自拍貼圖瑤瑤電玩美少女瑤瑤瑤瑤寫真走光080aa片直播2008真情寫真aa影片下載城美女寫真xxx383美女寫真85cc免費a片試看日本美女寫真集寫真集