wtorek, 19 sierpnia 2008

ciąg dalszy urlopu :)

urlopik mija sobie powolutku (na szczęście) ale nie sposób oderwać się od drogowej rzeczywistości.
tutaj również są "mistrzowie kierownicy" wyprzedzający na podwójnej. ale co tam :) gdzieś tam, ktoś czeka na ich nerki, serca i watrobę :P
a ja tymczasem byłem sobie nad morskim okiem, czyli najpiękniejszym jeziorem górskim w polsce, a chyba i na świecie.
zresztą oceńcie sami. warto było dygać 8 km w jedną stronę i potem jeszcze 1200 m. do czarnego stawu ( i 400 m. w górę) coby rzucić okiem na oko morskie zresztą hyhy.
od jutra zresztą zamykają szlak bo po ostatnich powodziach wymaga remontu, ale jeszcze sie udało :)

trochę mnie śmieszą kolesie skacowani po imprezie jadący w obie strony konnymi taksówkami coby móc powiedzieć "zaliczyłem morskie oko" - żenua




a tu kolejna "ceprostrada"
czyli gubałówka. tu widać kolejkę do kolejki na gubałówkę.pomijam małe dzieci osoby starsze i niebardzosprawne. ale reszta śmiało mogłaby smignąć. a na górze...... qrna stadion dziesięciolecia w miniaturce czyli jarmark połączony z barami szybkiej obsługi. no ale był to program obowiązkowy więc trzeba było zaliczyć.





zresztą widoki są OK :) jutro spływ dunajcem :) więc czekajcie na zdjęcia.


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witojcie futrzaku, najlepsza"ceprostrada" jest na Kalatówki a najpiękniejszy na świecie jest dla mnie Smreczyński Staw , cudo , spokoj cisza mało ludzi tam zagląda. Miłego pobytu , ja tam będę we wrześniu:)Nata

Anonimowy pisze...

Borsuk pisz!!!!! nawet po pijaku, będzie ciekawsze. :-))))

Anonimowy pisze...

s383情色大網咖情色典獄長麗的情色遊戲台灣情色免費情色成人情色免費情色影片情色dvd天堂情色情色光碟chinese 免費a片xxx383美女寫真麗的情色sogo情色論壇情色短片bt成人情色卡通免費情色小說環球av情色大網咖臺灣情色網倉井空aaa片俱樂部一劍浣春秋kyo成人動漫avav片av女優