środa, 6 sierpnia 2008

uć :P

odnośnie zagadki była jedna dobra odpowiedź hyhy oczywiscie cukier. była też bliska jakoby bimberek pędzili :P a tu prezentuję klasyczne silosy zbożowe. trochę są inne od cukrowych :)


no to tę kwestię mamy wyjaśnioną. wczoraj szwendałem się po mieście w którym mieszkam czyli w łodzi.

na fotce jedno z bardziej charakterystycznych miejsc dla gości czyli kościół św tereski. zostawiając go z prawa kierujemy się na katowice, a jak zostanie z lewa lepiej zawracać :P wtedy ładuje się klient w samo ścisłe centrum.
z tym słodkim ładunkiem zajechałem do jednego z hipermarketów, gdzie jak zwykle panowała totalna anarchia i kto tylko mógł próbował się wcisnąć bez kolejki. po odstaniu ustawowych 6 godzin udało mi się pozbyć ładunku i zgłosiłem się do majstra po dalsze dyspozycje.





wracając do domciu mijałem stadion widzewa i tak sobie pomyślałem że parę osób będzie chciało zobaczyć i popełniłem fotkę :P





no i zobaczcie jakie ładne tramwaje u nas śmigają. szkoda, że są bardzo awaryjne hyhy i niepunktualne :P

pojechałem do domciu i koło 14 dostałem info - ładujemy rzeszów. pytam o której??? słyszę jak ci pasuje :P no dobra dzwonię do firmy gdzie mam się ładować pytam na którą mam być??? słyszę jak ci pasuje. no pakuję sie do renaty i jadę myśląc im szybciej tym lepiej i ze łba. zajechałem była 15.20 okazuje się że nie ma całego towaru, a samochodów tyle że trzeba czekać do 20. qr.....a sobie pomyslałem i ustaliłem załadunek w nocy no i pojechałem z powrotem do domu :P




no a dzisiaj jadę sobie, patrzę, a remontowany od chyba dwóch lat most w tarnobrzegu otwarty. :P no nie wierzyłem własnym oczom, ale sami zobaczcie. no i tak się doturlałem do rzeszowa gdzie oczywiscie był kolejny problem. miałem dwa miejsca rozładunku i pytałem handlowców czy kolejność ma znaczenie. powiedzieli jakoby nie było to istotne. a dzisiaj zebrałem opeer.

dla mnie raczej logiczne jest rozładowywanie po trasie, a nie najpierw miejsce dalsze, a potem powrót do tego co było bliżej :P ale to oddzielny temat :P




4 komentarze:

Alex:-} pisze...

Zaplanuj nie planowac..najlepsza zasada w branzy!!!Lodz piekna jest...zaglebilem sie w meandry miejskich uliczek centrum i musze stwierdzic,ze ciezarowka jest to wykonalne...tylko te twarze,ni to zdziwione,ni to oburzone...coz takie ich prawo..

Anonimowy pisze...

Oj tam silos to silos xD

Anonimowy pisze...

Borsuk a jak kuchnia? Nie zapominaj o blogu bo jak długo nic nie ma to takie brzydkie słowa pod Twoim adresem się sypią :-)))).

Anonimowy pisze...

ut 聊天室環球辣妹聊天室 90691同志色教館日本免費視訊線上aa片免費看18成人圖片區情色交友色情遊戲情色視訊色情色情網站非常好色天下第一色站免費視訊辣妹色色辣妺視訊免費線上a片85cc免費影片絕色影城hinet遊戲網嘟嘟成人網h漫avhello成人電影院h大奶妹做愛影片視訊做愛百分百成人av圖片aa片免費看影片做愛