środa, 13 sierpnia 2008

koło fortuny

historia jak wiemy lubi się powtarzać i tak oto dopiero co wróciłem z sandomierza, a dziś znów gnałem w tamtą stronę.
oczywiście bladym świtem o godzinie, której nie ma, jak to Alex mawia. świt wstawał jeszcze bardziej leniwie ode mnie :P ale był trzy razy ładniejszy hyhy
powoli niebo się rozjaśniało i swiętokrzyskie pagórki coraz lepiej wyglądały

podobnie jak drogi kieleczcyzny :)

natomiast całkiem regularny świt zastał mnie przy przekraczaniu wisły w sandomierzu :P ładny no nie ??? :)


no ale my tu gadu gadu, a tymczasem prawie dotarłem do rzeszowa :) do firmy prowadziła "prawie" autostrada hyhy, jednak trafić tam to nie lada wyzwanie :)
udało mi się znaleźć klientów w miarę szybko, zrzucić ładunek i mogłem śmigać po powrocik. a powrocik miał być ładowany w mielcu.
tymczasem w kolbuszowej właśnie remontują drogę z rondem jedynym w tej mieścinie i trafiłem na sceny o których dante mógłby pomarzyć :P 2 km korka od strony rzeszowa pokonałem w 57 minut.



ten na fotce był od strony mielca wcale nie krótszy. co prawda oni mieli gorzej. musieli pasować się razem z tymi od strony radomia więc chyba stali dwa razy dłużej.







no i w końcu udało mi się dotrzeć do strefy przemysłowej w mielcu, gdzie ku mojemu zaskoczeniu załadunek był w tempie iście expressowym.



wjazd bez kolejki, od razu pod rampę :P godzinka i wypadałem w stronę domku.

no ale nie ma tak dobrze :P ujechałem z 60 kilometrów i stoję właśnie na stacji bo się czasy pokończyły. chłodny browarek ciepły obiadek i na wyrko hyhy a jutro rano rozładunek i.......



URLOOOOOOOOOOP!!!!!!!!


3 komentarze:

Alex:-} pisze...

piekne ,(po)ranne zdjatka...,czlowiek z nadzieja laduje sie w matrixa a tu wredne programy komputerowe(np.mr Smith) rozwalaja w pyl cala nagromadzona radosc istnienia...Zycze jeszcze wiekszej ilosci fachowcow na rampie...

Anonimowy pisze...

Borsuku jest taki konkurs na najciekawszego bloga roku. Wyszperaj co i jak i chętnie zgłoszę tam Twój blog o ile nie możesz tego zrobić sam.

Anonimowy pisze...

kiss168下載akiss168kiss168成人免費情人視訊kiss911kiss911貼圖片區kiss168下載first kiss台灣kiss倩色網免費ava片線上看a 免費影片線上直播小魔女a自拍大眾論壇成人用品維納斯yam天空影音18禁成人網成人光碟taiwankiss免費視訊聊天kiss情網線上免費a片kiss168成人電影院免費視訊聊天 aio強姦