piątek, 1 sierpnia 2008

adrrrrrr

wczoraj mnie rozluźnili hyhy. zapakowali całe auto i jak poszedłem po papiery chłopak pyta czy mam ADRy bo ładunek przekracza wartość LQ, czyli taką, którą można wieźć jak kartofle i trzeba by jechać na tablicach. no akurat ja papiery mam i renia też jest przygotowana, do ładunków niebezpiecznych. miałem z ADRami różne przypadki. a to nie sprawdzili mnie z dowodu czy ja to faktycznie ja :P ( a jest taki obowiązek ) , a to dali ładunek ADR a nawet nie wiedzieli, że muszą dać instrukcje i wogóle co to jest ten ADR :P ale coby załadować i dopiero pytać hyhy, ale co kraj to obyczaj podobno.
noc zastała mnie w strykowie, a świt w....

stolycy znaczy się w warsiawce.
wschód słońca zwiastował kolejny ciężki dzionek z powodu upału :)
no w miarę szybko się ze mną uporali i mogłem smigać po ładunek w stronę domu. w tym tygodniu to szefostwo mnie przegoniło :P jak wyjechałem w poniedziałek to dziś piątek, a ja non stop w trasie. chyba nawet zacząłem roztaczać tzw. aurę :P
przez warszawę jak zwykle jedzie się nie za szybko :P raz że kierowcy jakoś się ślimaczą z ruszaniem, dwa to gronkowiec-walec zapewniła dodatkowe atrakcje w postaci rozkopów, tu akurat na trasie toruńskiej. metro budują czy coś.

a korki mimo wczesnej pory ( 8.15) jak zwykle sporawe. nie daj bóg stłuczka i jest kaplica.


no ale udało mi się w 1,5 godziny przecisnąć potem w miarę szybko załadować,
a wracałem do domciu całkiem pustą drogą michrów-pniewy hyhy prawie autostrada no nie. i tak o jakiej 15 byłem już w domciu, a jutro rano rozładunek i weekendzik :)





i jescze na koniec słówko do kolegi Darka z Torunia :) jak się jeździ, to nadal ciężarówki są fajne :) po prostu trzeba to lubić bo inaczej to tylko się umęczysz i znienawidzisz. a jak idziesz do pracy z niechęcią to praca staje się podwójnie ciężka. a co do ładunków to jest taka stara zasada "o ładunkach się nie gada". dlatego na CB jesli nie wieziesz piachu albo gruzu, pytanie "co wieziesz" jest nie na miejscu. ja cały czas mam 24 tony gwoździ luzem. nie no, a tak serio. wieziesz np. sprzęt elektroniczny, za dajmy na to 1,5 mln €. strach sie z tym zatrzymać coby się wysikać, a co dopiero pisać o tym w necie. dlatego sorki, ale o ładunkach będzie baaardzo mało u mnie.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dzięki za odp.
No też racja bezpieczeństwo ponad wszystko ;) Przecież Renata rozpoznawana w kraju i za granicą też xD
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Popieram kolege borsuka :) o tym sie nie gada bo potem moze byc kuku jezdzi sie ze sloma wozi pszczoly luzem i ziemniaki na wykopki :),

Anonimowy pisze...

Borsuk do pisania!!!!!!
Ile można czekać na następny wpis.
Oj rozleniwiłeś sie.

Alex:-} pisze...

Ja woze paliwo do wiatrakow...

Anonimowy pisze...

85cc免費影城s383情色大網咖sex888 sexy girl自拍美女聊天室 s383視訊情人主播脫衣秀微風論壇080聊天室6k情人網性感美女美女寫真影片裸體美女18成人網美女寫真影片免費觀賞777美女dvd影片kiss168下載a視訊交友90739av1688影音娛樂網kiss168成人kiss168下載kiss168成人電影ut影音視訊聊天室13077貓貓論壇台灣18成人網85cc成人片85cc免費情色影片性行為性趣十足辣妹情色視訊真人視訊交友