czwartek, 21 sierpnia 2008

na pohybel ceprom :P

wczoraj odpłynąłem..... hyhy z kątów do szczawnicy, czyli zaliczyłem spływ dunajcem. no nie jest to rozrywka tania bo 35 zyli od łba, ale za 2,5 godziny fajnych widoczków warto wyszarpnąć taką kwotę z portfela. jeszcze trafiłem na fajnych flisaków :) ale u nich przynajmniej byle kto nie prowadzi łodzi. najpierw adept wywodzący się tylko z czterech wsi (kąty,szczawnica,krościenko i jeszcze jakaś) trzy lata robi za pomocnika flisackiego. potem trzy lata jest flisakiem. i dopiero po tym okresie, czyli o 6 latach może zdobyć papiery mistrzowskie. ale chłopaki naprawdę znają wszystkie kamienie w rzece :) hyhy gdyby tak na ciężarówki było, nie miałby kto jeździć.

dzisiaj chciałem wjechać sobie na kasprowy wierch. o 9.00 zameldowałem sie na końcu kolejki do kolejki. czekało jakieś 1500 osób co w przeliczeniu na 30 osób co 10 minut daje jakies 5-6 godzin czekania. a bokiem szły grupy zorganizowane więc..... się wqrzyłem i zmieniłem plany. poszedłem sobie z kuźnic do hali gasienicowej przez skupniowy upłaz. bardzo ładna trasa POLECAM !!! powrót przez jaworzynkę :) SUPER


gdyby nie kolesie pędzący na złamanie karku i wyprzedzający czasem w bardzo niebezpiecznych miejscach. no ja nie chodzę wolno, ale oni to chyba zaliczają na tempo. zresztą na pierwszy zut oka da się wyczuć ludzi chodzących po górach , a tych gnających i nie mających czasu nacieszyć oczu widokiem turni, regli i kosówek :P


i na koniec widok na dolinę gąsienicową wraz ze schroniskiem "murowaniec"
ładne prawda ???

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Borsuku ci pedzący po szlakach
turyści to "zapierdalacze górscy" tak się wołało na onych w Bieszczadach. Co do stopniowego przechodzenia kolejnych etapów zaawansowania zawodowego to jestem za. Po kilku latach stopniowego dochodzenia kierowcy do kolejnych kategorii prawa jazdy taki kierowca naprawdę by był kierowcą. No czy wsiadł byś do łodzi flisaka co dwa miesiączki temu uprawnienia zdobył te najwyższe nie mając przedtem żadnej praktyki? No i nie dziw się że cenę trzymają. Jakość kosztuje.
Pisz bo czekamy, hehehe po pijaku tyz możesz pisać. Wybaczone masz na zaś. hehehe

Anonimowy pisze...

Wow, zdjęcie piękne hmm,hmm, z Kościelcem na pierwszym planie.A jaki widok z Koscielca...cudny.Futrzak z hali jest splunąć na Kasprowy , nie wierzę ze nie dotarłes do niego. A co 'szlakowych zapierdalaczy" jest to sezonowy gatunek, denerwujący, ale trzeba mieć wyrozumiałość do delikwentów.Nata

Anonimowy pisze...

travianavastavdvdav美女go2av38ga免費aa片avhello成人電影院javatt1069同志交友網av1688影音娛樂網av博物館一葉情貼圖片區 av127免費av18禁影片go2av免費影av直播室av成人網avonline免費a片av最前線日本 avdvd 介紹免費觀賞免費ava片線上看ut同志交友網一葉晴貼影片區 av127okav成人影院日本av女優免費avav貼圖台灣18成人