piątek, 8 sierpnia 2008

jeszcze raz kuchnia.

ktosik mnie atakował dwa dni temu "co z ta kuchnią??" siedzę jeszcze w domciu, więc oto przedstawiam finał prac remontowo-budowlanych. tym razem w oświetleniu lekko nocnym i tym razem w pełnej krasie hyhy znaczy sie udało mi się zakończyć wszelkie wykończenia listewki, półeczki, pierdółeczki itp. jeśli braknie Wam słów hyhy zrozumiem.dodam tylko . wszystkie prace z wyjątkiem mebli i ich montażu wykonałem osobiście. no z pomocą brata przy wynoszeniu gruzowiska.









8 komentarzy:

Alex:-} pisze...

Jest wrazonko..no,no,tylko pocmokac z zachwytu...normalnie drugi faszek w garsciach..

Anonimowy pisze...

Zastanawiałeś się nad zmianą fachu ?
" Firma Budowlano-Remontowa Borsuk "
:P Jak tak porównać ze zdjęciami z "demolki" to, aż nie dowierzam że to to samo pomieszczenie. Pozdrawiam ;)

borsuk 6x9 pisze...

ja tylko dodam, że całość bez pierdółek wykończeniowych zajęła 9 dni od rana do wieczora licząc od pierwszego walnięcia młotkiem przy wyrywaniu okienka w kuchni do stanu przed montażem mebli czyli brakowało parapetu i kafelków koło niego. a generalnie wszystko zaczęło się 7 lipca. a co do zmiany fachu to robiłem już w firmie zajmującej się produkcją i montażem okien PCV, ogrodzeniami i ogólnobudowlanką. wolę jeździć :P

Anonimowy pisze...

To ja Cię atakowałem o relację z remontu kuchni. Dzięki za reakcję.
:-)))) gdyby Admin Etransport tak szybko reagował, ech... pomarzyć..
Borsuku kuchnia luksio!!!!! Żonie tych zdjęć nie pokażę bo jeszcze jej coś przyjdzie do głowy a ja takich zdolności nie posiadam.
Zmieniaj zawód, szkoda czasu.

Anonimowy pisze...

Ładna kuchnia, ale ja już się napatrzyłem :) czekam na kolejnego newsa. Pozdrawiam DaruS

Anonimowy pisze...

Boże! a moja zamówiona w lutym i "już " wyniesione stare szafki!

Anonimowy pisze...

蔡依林寫真集寫真女郎影片0401成人交友-情色免費看a片脫星寫真圖片美女寫真影片免費觀賞sex888免費看影片色美媚部落格情色080視訊聊天室情色貼圖情色a片視訊情人交友聊天室小魔女貼影片a片天使洪爺情色論壇成人小說情色文學sex383線上娛樂場情色小說情色視訊情色交友情色論壇ut聊天室情色網台灣a片王

Anonimowy pisze...

Naprawdę wspaniale to zrobiłes Szkoda ze jestem już po remoncie zaprosiłbym Cię