środa, 23 lipca 2008

zagadka :)

no właśnie :P co łączy, a co dzieli bryczki pokazane na dwóch pierwszych fotkach :P obydwie mają po dwie osie i obydwie powodują zwichrzenie grzywki prowadzącego :P sugestie walcie w komentarze albo w księgę gościów :)
o ile pierwsza śmiga po zlotach pokazach itp. o tyle drugą
często się spotyka na drogach "krainy latających siekier" czyli w świętokrzyskim. właśnie tam mnie dzisiaj zagoniło, bo chyba wykrakałem sobie tymi starachowicami w poznaniu :P
a jak starachowice to i oczywiście wąchock gdzie zaraz za tabliczką z nazwą miejscowości sołtys z kołem gospodyń wiejskich im. genodefy pigwy rozdawali kaski. podobno w poniedziałek ufo porwało konia z pługiem. koń spadł a pług jeszcze nie. swoją drogą ładne imię ta genodefa. takie groźne ze smiercią w oczach (death) hyhy



a tutaj panorama wąchocka. i chciałbym zdementować pogłoski jakoby córka sołtysa dawała po kątach i dlatego wszystkie domy są okrągłe. sami widzicie że robią tu kanty jak wszędzie :P




i tym sposobem via opatów widoczny na zdjątku,





jak i klimotów widoczny na tym (ładnie tu mają no nie ?? ) pognałem sobie do rzeszowa o którym to pisałem wcześniej. zmokłem jak qra bo tym razem media nie kłamały mówiąc że na podkarpaciu leje jak z cebra. fucktycznie wyjść z kabiny to była massakra. jeszcze w miejscu rozładunku stało jeziorko i jak podjechałem pod drzwi musiałem wysiadać prawą stroną, bo z lewej wody było do połowy koła. jak byłem poprzednio narzekali na brak deszczu to teraz mają hyhy zresztą ludziom zawsze źle. albo mogłyby się skończyć upały, albo ulewy, albo mrozy albo... a przecież grunt to pogoda ducha :)






3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Borsuk co to znaczy? 3.4 km.
Wojsko na emeryturze

Wyszyna Machorowska No bo skup palet to rozumiem, ale to???? Dobra ta mapka hehehehe, na dziwki już nie pójdziesz :-))))

Alex:-} pisze...

Jak to co rozni..?z wozu drabiniastego nie spusci,bo i po co..?...faktycznie w wachocku asfalt zwijaja...ale co ma do tego corka soltysa..?nie wiem..

Anonimowy pisze...

85cc免費影片倉井空免費影片情色網情色小站影音視訊聊天室xxx383美女寫真aa情色影片kk777視訊俱樂部55123免費aa片日本a片av383 倉井空免費影片080aa片aa免費倉井空影片禁忌書屋成人小說網85cc成人片 西洋片視訊交友 百分百成人圖片微風論壇咆哮55123電玩快打小遊戲米克綜合論壇玩美女人影音秀美女交友av美女美女寫真免費a片卡通影音視訊聊天室080