piątek, 25 lipca 2008

oszczędności

w ten właśnie sposób kierowcom dużych aut psuje się opinię.bezczelnie spuszczając ropuchę na środku parkingu przy stacji benzynowej. daleki jestem od oceniania etyki sprzedawania tzw."oszczędności ", ale do ch... pana nie jest to powód do afiszowania się.u naszych zachodnich sąsiadów ci panowie zanim zdążyliby "zaciągnąć"mieliby obok siebie straż ogniową, ekipę do usuwania zanieczyszczeń i policję wypisującą mandat + rachunek. chcecie spuszczać wasza sprawa, tylko nie dziwcie się później jak ktoś mówi, że wszyscy kierowcy to złodzieje.no bo jak to w ten sposób się odbywa...

jak było widać na podkarpaciu lało i lało , więc dobrze się stało że załadunek na powrót miałem w mielcu, gdzie było deszczu znacznie mniej. trochę tam pokwitłem , ale nie ma tego złego..... :P w kabince mam błysk hyhy. po załadunku w stronę domciu :) koło b.znanego toru w kielcach



i koło dziwnego domku na kominie w srocku koło piotrkowa :P ciekawe czy jakaś królewna czeka na swego wybawiciela hehe a smokiem pewnie jest jej tatuś.



wczoraj uruchomiłem "borsukolokalizator" :P jak ktoś byłby ciekaw gdzie się szwendam to pokazuje on w miarę aktualną pozycję. po lewej macie linka do stronki pod tytułem "zobacz gdzie jestem" :) a gdyby ktoś stwierdził że właśnie jestem w jego okolicy i zaprosi mnie na kawę :) czemu nie. jeszcze jak to będzie eteryczna blondynka hyhy





od razu wyjaśniam : współpracuje to z automapą i chodzi przez synchronizację w serwisie miplo. aktualizuje pozycję co dwie minuty wiec jak ktoś posiedzi przy kompie, kiedy jestem online mógłby pojeździć ze mną wirtualnie :P fajny bajer :) tyle że jak wyłączę auto mapę, albo neta to lipa hyhy i już szef mnie namierzy hyhy


3 komentarze:

Psotka pisze...

ciekawe, że zawsze jak jesteś kilometr ode mnie, to zawsze się wymigujesz od tej kawy, bo stwierdzasz, że ciebie nóżki będą bolały od spacerku do mnie :P

Alex:-} pisze...

czynnosci zwiazane z obsluga i eksploatacja pojazdu naleza do obowiazkow kierowcy,innymi slowy;jak dbaja tak maja...ciekawe po ile puscil...

Anonimowy pisze...

情色a片成人聊天室-情色視訊jp成人彩虹頻道0401成人交友視訊美女a 免費影片觀賞免費視訊美女aio辣妺視訊彩虹免費av影片777成人區aaa片免費看短片ShowLive影音視訊辣妹聊天網18禁成人網成人交友禁地成人kk視訊影音視訊聊天室0401成人bt成人sexdiy影城ut 聊天室aaa片免費看豆豆聊天室視訊聊天室