wtorek, 1 lipca 2008

miesiąc - podsumowanie :)

no hej :) właśnie dzisiaj mija miesiąc od kiedy zainstalowałem na stronce licznik i statystyki :) prawie 1100 wejść przez ponad 150 osób robi wrażenie :) przynajmniej na mnie. i właśnie chciałem się z Wami podzielić tym co mogę sobie pooglądac na codzień i co sprawia że chce się pisac
oczywiście każda tabelka mapka czy zdjęcie po kliknięciu w nie ulega powiększeniu

tutaj mapka polski z rozkładem wejść w polsce. co prawda nie wszystkie miasteczka się wyswietlają, ale jest to spowodowane chyba przyporządkowaniem do centrali pzez którą sieci się łączą.



lekkiego szoku doznałem po stwierdzeniu iż mojego bloga czytają w niemczech francji czy w italii. nawet jest jedna osóbka z australii :P oby tak dalej, a moje serce będzie rosło :)
i DZIĘKI SERDECZNE ZA CZYTANIE !!! :)

6 komentarzy:

Piro_Swiro pisze...

A mnie dalej nie ma na mapie :(

Anonimowy pisze...

Eeee... Borsuk do dupy masz tą mapkę, czytam, piszę i mnie tam nie ma.

Piro_Swiro pisze...

Do dupy to jest lewatywa albo srajtasma :) A ta mapa jest do kitu :) hehehe

Anonimowy pisze...

racja, poprawiam się; mapka jest niedopracowana :)

Alex:-} pisze...

A ja tym razem jestem w pelni usatysfakcjonowany,moje jestestwo jest oznaczone jak ta lala...

Anonimowy pisze...

av080 toav080 to視訊美女視訊美女正妹視訊gogo正妹視訊gogo正妹牆視訊交友高雄網正妹牆辣妺視訊辣妺視訊辣美眉173show影片辣美眉173show影片sex520免費影片sex520免費影片85cc免費影城85cc免費影城視訊交友90739視訊交友哈啦聊天室哈啦聊天室6k聊天室6k聊天室小莉影像館