wtorek, 8 lipca 2008

pył i qrz :P

no witam w moim mieszkanku "las villas noras borsukas" oczywiście sorki za bałagan :P ale "wicie rozumicie" jest to styl art remont :P 5/8 mebli już wyjechanych
a te scienne kafelki z epoki późnego gierka będą właśnie skuwane i zastąpione nowymi z okresu wczesnego tuska (albo jak kto woli kaczyńskiego) wczoraj udało mi się zamurować okienko przejściowe z kuchni do części łaziennej i ostro wziąłem się za ściąganie kaloryfera :P no też będzie wymieniany. dwie godziny spuszczałem wodę z układu. wylałem chyba z 300litrów a jak u majewskiego "końca nie widać". skapitulowałem i zadzwoniłem do naczelnego hydraulika mojej wspólnoty. facet po pół godzinie się pojawił i za 10-cio minutowe spuszczenie wody zainkasował pięć dych. no ale kalafior mam już na podłodze ( nie mylić z ogrzewaniem podłogowym) dzisiaj tynkowanie okienka, zakładanie nowego grzejnika, i chyba gwóźdź programu kucie kafli młotkiem pneumatycznym. oj będzie się działo :P sąsiedzi mnie chyba przeklną, ale jak zwykle jakoś się tym nie przejmuję :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

yyyyyyyyyyyyy... to ja chciałabym dowiedzieć się jak to w końcu było, z tym kaloryferem, bo ja słyszałam trochę inną wersję zdarzeń;) Tzn. Borsuku 6x9, w swojej relacji pominąłeś jeden dość istotny,moim zdaniem szczególik... swego Borsuczego Zakręconego Brata Bliźniaka 7x5:P


~Borówka;)

Alex:-} pisze...

Widze,ze ten remont wplynal na subiektywne poczucie czasu i wykrzywienie norm ogolnie stosowanych...5:36!!!taka godzina nie istnieje!!!Coz,wszystkiego najlepszego z okazji tluczenia kafelkow,przez co w naturalny sposob oczyszcza sie aura...czystej aury,o tluczacy...

Anonimowy pisze...

聊天室找一夜聊天室ut聊天室ut聊天室ut聊天室ut聊天室ut聊天室尋夢園聊天室尋夢園視訊交友高雄網視訊交友聊天室尋夢園聊天室尋夢園聊天室尋夢園聊天室交友聊天室交友聊天室交友聊天室交友聊天室交友aio 網路交友愛情館aio 網路交友愛情館視訊交友愛戀之999成人站999成人站999成人性站999成人性站919sex色片直播網