środa, 9 lipca 2008

grrrrrrrrruz :)

jak porównacie sobie zdjęcia wczorajsze z dzisiejszymi :P da się chyba zauważyć różnicę :P wczoraj robiłem polską masakrę angielskim młotem pneumatycznym. pod oknami zebrał się komitet protestacyjny sąsiadów z transparentami "remontom stop" i " borsuki do tirów" nie wiem jakaś aluzja czy co ?? samo rycie ściany zajęło mi z 15 minut i było całkiem fajnym , odstresowującym zajęciem ale qrcze ktoś to będzie musiał zapaprać z powrotem i posprzątać tę kupkę gruzu.

a tutaj popis moich zdolności murarskich. wbrew pozorom nie zamurowałem okienka z widokiem na sąsiadkę :P tylko przejściowe z kuchni do łazienki. a propos łazienki :P niby blok z czasów gomułko-stalinowskich a ściana między kuchnią, a łazienką taka cieniutka :P że hej :) wywierciłem sobie dwa otworki pod kołki rozporowe (coby złapać rurki z wodą z pierwszej fotki)zasadziłem kołki, zabiłem gwoździa, a potem ze zdziwieniem stwierdziłem, że w łazience wystają one jakieś 2 cm. a kołki tylko setki były. kątóweczka zrobiła swoje i jest OK. dobrze że łazienka dopiero do remontu bo jakbym przez nowe kafelki się przebił to.... chyba bym się wkurzył :P

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

popatrzę sobie, "jak to się robi", bo mnie to tyż niezadługo czeka...
trzymam kciuki!
babciA

Anonimowy pisze...

hehehe...a ja już po...i w miejsce tego okienka wstawiłam sobie dwa rządki luksferów...zarąbista sprawa :)

Anonimowy pisze...

no tak, niby widać, a jakoś niewyraźnie!
;)

Alex:-} pisze...

Taaa...nie ma to jak porzadna rozpierducha...stajac na wysokosci zadania udowadniamy sobie,ze jestesmy cos warci...ale pierdoly wypisuje...od remontow sa fachowcy!!!

Anonimowy pisze...

聊天室找一夜聊天室ut聊天室ut聊天室ut聊天室ut聊天室ut聊天室尋夢園聊天室尋夢園視訊交友高雄網視訊交友聊天室尋夢園聊天室尋夢園聊天室尋夢園聊天室交友聊天室交友聊天室交友聊天室交友聊天室交友aio 網路交友愛情館aio 網路交友愛情館視訊交友愛戀之999成人站999成人站999成人性站999成人性站919sex色片直播網