czwartek, 3 lipca 2008

podkarpacko-mazowieckie refleksje

od razu przyznaję się bez bicia :P wszystkie zdjęcia w tym tygodniu nie są mojego autorstwa bo jestem pozbawiony aparatu :P
niemniej dotyczą one bezpośrednio zdarzeń z którymi jestem związany hyhy lub jestem autorem. no ale otwórzmy szafę i do rzeczy :)
wczoraj pętałem się po gościnnym podkarpaciu czyli w rejonie bieszczad widocznych na piewszej fotce, a dokładniej w okolicach krosna i rzeszowa. dzisiaj rano (dzionek zacząłem o 5.00) załadowaliśmy 24 tony wyrobów ceglastych i ruszyliśmy w kierunku mińska mazowieckiego

po raz pierwszy mogłem podziwiać sandomierz ( tu na fotce z lotu sroki ) ładne miasteczko trzeba by przyjechać pozwiedzać :) albo jakąś pauzę zaplanować :P
mogłem live popodziwiać najsłynniejszą chyba elektrownię w kozienicach :) kawał zakładu nie ma co :P




niestety droga 79 jest dosyć wąska i wszelkiej maści rowerzyści, oraz traktorzyści doprowadzili mnie do białej gorączki, powodując wyhamowanie do zera i potem bujanie 40 ton do prędkości przelotowej. a niedługo dołączą do nich kombajny hyhy. co do rowerzystów, najbardziej irytuje mnie to ,że jest pobocze albo chodnik ale nie. po co. najlepiej jechać tak żeby przyblokować ch...a w tirze. a niech się buja.
ale .... :) to inna historia
aha, co do podoszonych kwestii niebycia na mapce :P ja naprawdę nie wiem o co biega :P

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

No dzięki że zauważyłeś o tej mapce. Ale kiedyś mnie ktos sprawdzał i wyszło mu ze jestem 200km od miejsca w którym byłem. Wychodzi na to że te programy do sprawdzania IP sa do dupy i niewiarygodne. Pzdr.

Anonimowy pisze...

a ja prawie jestem na mapce :) pozdrowienia bosruk

Alex:-} pisze...

Ja juz nie o mapce...jestem pod wrazeniem pana,ktory w gescie wyjasniajacym udreke bytu, bezczesci bez pamieci(?) ulubiony pojazd,ktory zapewne nie raz towarzyszyl mu wojazach po okolicznych wichurach w celu odnalezienia sensu zycia oraz doskonalenia sie w akrobatycznej umiejetnosci poruszania sie w czasie i przestrzeni...

Anonimowy pisze...

小莉影像館尋夢園聊天尋夢園聊天視訊女郎視訊女郎視訊美女彩虹視訊交友網彩虹視訊交友網情色視訊交友情色視訊交友546視訊聊天室85x1x成人影院85x1x成人影院85x1x成人影院85x1x成人影院85x1x成人影院一葉晴貼影片區546視訊聊天室一葉晴貼影片區一葉晴貼影片區一葉晴貼影片區聊天室ilover99聊天室ilover99聊天室ilover99聊天室ilover99聊天室ilover99聊天室13060免費聊天室13060免費