wtorek, 15 lipca 2008

krótki epizod o odpoczywaniu :)

w końcu można odetchnąć powietrzem pozbawionym pyłu ze ściany i pozbawionym specyficznego zapachu kleju do płytek :P w sumie dobrze się stało, że wpadła ta traska bo chyba bym padł na ćwarz przy tym remoncie hyhy. no i w ten sposób rano załadowaliśmy renatę koło zgierza i pojechałem sobie do komornik kole poznania. tam szybka zrzutka.i heja po ładunek powrotny do piły. nawet specjalnie mnie nie zirytowały korki na wlocie do poznania gdzie drogowcy, rozryli dokładnie wszystko :P wogóle jakiś wczoraj byłem spokojny, wyloozowany i uprzejmy jak nigdy :P
do piły dotarliśmy koło 16 wpadamy do firmy a tu wszystko zamknięte na cztery spusty. "oooo w mordę jeża panie ferdku" sobie pomyślałem. chyba mamy stanie do rana. ale nie zniechęcony polazłem zrobić szersze rozeznanie. wszystko pozamykane :( ale w jednym z okienek świeci się światełko :P zapukałem lekko paluszkiem ( bo nie mogłem znaleźć cegły) i wyglądnęła pani o urodzie przeznaczonej dla wybitnych koneserów. znaczy się nie miała nic wspólnego z laskami z okładek kolorowych pisemek :P znaczy się ... no wiecie co to znaczy :P mówię " po towarek zajechałem. a ona oczy jak 5 zyli i że nic nie wie, a szef będzie za 40 minut.no traf chciał, że był za pięć :P oświecił mnie że jego firma pracuje od 7 do 15 co jest niespotykane w tym kraju hyhy ale w drodze wyjątku i jak mu pomogę to wrzucimy ładuneczek. generalnie jestem na etacie kierowcy a nie ładowacza hyhy ale mając w perspektywie stanie do do 7 rano.... no i za pół godzinki szczęśliwy i z uśmiechem na pysku jechałem w stronę domu :P

po drodze przeglądalismy sie w szybach autek ciagniętych na lawetach :) jakbym to zdjęcie wykadrował albo miał lepszy zoom w aparacie to fajniej by wyszło :)

a tak swoją drogą to w kierunku litwy, łotwy kutwy i dratwy coraz lepsze auta ciagną :P i to nie schroty tylko nówki nie śmigane
i tym sposobem doleciałem do zgierza , gdzie pozbyłem się ładunku i dalej do bazy lekko przeginając wydłużony czas jazdy ( zakończyłem wynikiem 10 godzin i 20 minut :P ) zakończyłem dzień odpoczynku hyhy i dzisiaj dalej biorę się za kafelki :P tym razem podłogowe.



4 komentarze:

Anonimowy pisze...

się marnujesz, jako driver, pióro lekkie, dowcipne ( :)) karierę w literaturze wróżę ;)
besselera spłodzisz

Anonimowy pisze...

ehhhh...lorki...jak ja za tym tęsknie ;)

Mała

Alex:-} pisze...

Daje sie odczuc dosc wyraznie,ze traska zytko uratowala jednoczesnie wypelniajac energia i zapalem do popelniania dalszych czynow tak dalece odbiegajacej od ukochanej profesji...

Anonimowy pisze...

咆哮小老鼠影片分享區免費成人電影小魔女自拍天堂av1688影音娛樂網成人交友0204movie免費影片咆哮小老鼠論壇85cc免費影城85ccfoxy免費音樂下載成人視訊交友免費視訊免費影片成人影城免費a網 免費視訊辣妹彩虹頻道免費短片交友av1688天使娛樂網辣妹妹影音視訊聊天室小魔女免費影片色情聊天室 ut我愛78論壇辣妹哈拉視訊聊天室台灣論壇女生免費視訊辣妹