czwartek, 29 stycznia 2009

śmietnik

dzisiaj miałem okazję rozładowywać się na wysypisku śmieci. z zewnątrz nie wygląda jakoś imponująco, ot zwykły zakład jakich wiele. jedynie okalający murek ciągnie się przez wiele metrów, bo wysypisko zajmuje dość sporo miejsca. zresztą chyba pisanie tego bloga zaczynałem od zdjęć z tego wysypiska. przy tamtym rozładunku musiałem wjechać na dno takiego sporego wyrobiska a dzisiaj zrzucili mnie na górze


a tak nawiasem mówiąc sami zobaczcie ile śmieci produkuje 50 tysięczne miasto.

no i a propos śmieci. widzę jakiś kolega jest wzburzony bo usunąłem jego komentarz. więc od razu informuję, że ja na tej stronie jestem administratorem, moderatorem, autorem i egzekutorem i będę sobie usuwał to co chcę. jeśli mi piszesz kolego jakoby podniecam się jazdą jak dziecko to owszem. lubię to co robię i mam chęć podzielenia się tym z innymi. z drugiej strony nikogo nie zmuszam do wchodzenia na stronę mojego bloga i skoro komuś się nie podoba nie musi tu zachodzić a ty jak widzę jesteś tu co najmniej drugi raz. więc ja się pytam po co tu wchodzisz skoro twierdzisz, że brak mi rozumu i jestem najarany na jazdę jak dzieciak ??. a komentarz usunąłem bo miałem takie kaprycho i tyle. nawiasem mówiąc jest to jak na razie pierwszy usunięty komentarz. i jeszcze jedno jak chcesz komentować popracuj nad ortografią. tu jest link do tego komentarza : https://www.blogger.com/comment.g?blogID=7766631157125633353&postID=3276883759816462195&isPopup=true dziecko w IV klasie podstawówki mniej błędów robi w jednym prostym zdaniu hyhy. no a resztę tu zaglądających pozdrawiam :P

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

słusznie borsuk, idiotów trzeba tępić :) to dobrze że jesteś "podjarany" jazdą, najważniejsze że lubisz to co robisz, swoją drogą ja też jestem całkowicie zajawiony na jeżdżenie (chociaż na razie mam tylko prawko B), oczywiście zamierzam jak najszybciej robić C/C+E, pozdro dla ciebie :)

Unknown pisze...

Brawo Borsuk , kiedys u nas (Australia) nosilo sie podkoszulki z napisem (w tlumaczeniu) " Tak wielu idiotow, tak malo kul...."
Pozdrawiam z BARDZO goracej Adelaidy- dzien 5-ty temp powyzej 42'-najwyzsza byla 47.5...
PS Lubie czytac Toj blog !!!!

Alex:-} pisze...

dobrze,ze nie masz stalych tras na to lub inne wysypiska...pakowalem kiedys w jakiejs sortowni makulature do dalszego przerobu....

Anonimowy pisze...

Borsuk, Bóg stworzył głupców byśmy mogli docenic naszą mądrość :-)))

Anonimowy pisze...

No borsuk,napisze Ci,że jesteś wporzo!!!Rzeczywiście trzeba lubic,wręcz kochać szoferkę,a widzę po przeczytaniu Twoich wpisów w blogu,że Ty właśnie to kochasz! I chwała Ci za to,a Ci,którzy pisza pierdoły,to zwyczajnie Ci zazdroszczą i tyle.Sam chce jeździć ale wiem,że ciężko jest znaleźć coś,gdy masz niewielkie doświadczenie ale myślę,że na wiosne spróbuję.
Pisz więcej,może Ci wielcy "drajweży",którzy zjeździli już cały świat i jeszcze trochę troszeczkę spokornieją!!!

Pozdrawiam i szerokości i9 przyczepności,kolego...