wtorek, 13 stycznia 2009

BLOG ROKU :) WOŚP :) ITP

no i po orkiestrowym weekendzie :) Jurek znów odwalił kawał porządnej roboty za nasz rząd i jego akcja początkowo tępiona przez wszystkich rozwija się na 100 fajerek :) a miała kiedyś pokazać to, że ludzie z długimi włosami i słuchający muzy innej jak disco polo potrafią coś dobrego zrobić. jak ktoś pamięta była to "letnia zadyma w środku zimy" i dopiero potem zrobiła się z tego Wielka Orkiestra :) na początku zresztą grająca rocka, punka i inne alternatywne dźwięki. bądź co bądź Owsiak powinien nobla dostać jak to Ochojska ujęła. ale do tematu hyhy udało mi się szybko opękać ten kalisz i zamiast rozładowywać się o 14 ja byłem jedną nogą na bazie o tej godzinie hyhy. wczoraj błogie lenistwo do wieczorka i dopiero około 23 załadowałem poznań i przyturlałem się do stolicy wielkopolski, gdzie kwitnę do chwili obecnej.
a tymczasem..... rozpoczął się drugi etap konkursu na blog roku 2008 hyhy. jak pamiętacie zgłosiłem się do kategorii "absurdalne i offowe". dlaczego offowe, bo generalnie zawód , który wykonuję jest offowy i niszowy i raczej nielubiany. a co do absurdalności to chyba absurdem jest myśleć o zwojowaniu czegokolwiek na kanwie konkursowej hyhy.


no ale skoro powiedziałem "a"
to trzeba powiedzieć "b". zresztą jak widzicie dochód z smsów pójdzie na dobry cel :)
tak więc gdyby ktoś miał chwilę i wolną złotówkę +Vat na koncie komórkowym to mógłby wysłać głos na moje wypociny. w tresci trzeba wpisać I00107, a słownie mówiąc- i,zero,zero,jeden,zero,siedem bez spacji i przecinków bo przyjdzie Wam zwrotka o nierozpoznanym smsie jak i mnie przyszła hyhy. no co ??? głosowałem na siebie, to choć jeden głos będę miał. a jak wygram hyhy :P to każdego smsującego przewiozę gratis skuterem :P słowo :)
Głosowanie w tym etapie Konkursu polega na wysłaniu SMS na numer 7144. W treści SMS konieczne jest podanie unikalnego numeru bloga, na który chcemy oddać swój głos. (Uwaga! W treści SMSa należy umieścić jedynie numer bloga, nie należy umieszczać w niej żadnych dodatkowych znaków ani spacji.) Koszt SMSa to 1,22 zł brutto (1 zł + 22% VAT).
W głosowaniu może wziąć udział dowolna osoba, przy zastosowaniu zasady, że z jednego numeru telefonu można oddać jeden głos na dany blog. Ponowne zagłosowanie na ten sam blog nie jest możliwe. Można jednak głosować – z wykorzystaniem tego samego numeru telefonu – na inne blogi biorące udział w Konkursie.


6 komentarzy:

Alex:-} pisze...

stanelismy rodzinnie murem i na wyscigi wyslalismy po sesemesie na wyscigi..ja bylem nadgorliwy i posunalem jeszcze raz a tu przyszla "zwrotka'i kazala mi sie od....ic(odczepic?)..no niech tam Ci Borsuk bedzie i przybedzie..powodzonka i bez zonka..

Anonimowy pisze...

No i poszedł SMS na Borsuka od wytrwałego czytacza :)Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

no to fajnie... bardzo się ucieszyłem, mozesz mnie nie wozić, ważne że zaistniałeś. No i jak już zostaniesz tym naczelnym jakiegoś dziennika to robótkę przy otwieraniu drzwi dasz jakąś :-))))

Anonimowy pisze...

No faktycznie, z jednego numeru nie da się głosować więcej niż jeden raz. Ale od czego sa koledzy...

Anonimowy pisze...

A z zagranicy sie nie da :(((, a chcialem

Anonimowy pisze...

No to głosik oddany:)
Pozdrowionka i powodzenia:)