czwartek, 8 stycznia 2009

zima.

robiąc wczoraj fotkę w łodzi chciałem ponarzekać na zimę :P hyhy tylko mróz a gdzie śnieg ?? no to i sypnęło :) akurat jak miałem jechać do gdańska. z łodzi do zgierza odcinek 15 km pokonałem w .... 1,5 godziny. a byłoby więcej tylko dobrze znać skróty i tajne przejazdy :P
zresztą sami oceńcie jak fajnie to wyglądało :)

udało mi się wydostać z tego koszmaru (przez maruderów) i właściwie w normalnym czasie czyli około 5 godzin jazdy dobijałem do 3miasta nad którym jak widać znów zbierają się chmury :)





nie wiem czy się chwaliłem, że urodziłem się w gdańsku i moje drogi często haczą o 3miasto. hyhy wojsko odbębniłem w gdańsku :P a na tych górkach (brętowo) były kiedyś wieżyczki wartownicze i chodziliśmy tam pilnować magazynów. teraz budki zdjęli jednostkę prawie zaorali i magazyny chyba przenieśli :) latem to było fajnie sarenki, dziki itp.




no a tu się właśnie dziś ładuję. 200 metrów cofania do firmy, która się przenosi i zamówiła sobie autko coby się zabrać na raz :) massakra najgorzej było z wbiciem się tyłem w tą uliczkę i tutaj tego nie widać ale kawałek dalej po obu stronach rosną mało przyjemne dla plandek drzewka. no i oczywiście zaparkowane autka :) adrenalinka rośnie. trochę mnie chyba klęli bo wbijałem się z 15 minut.ale co tam :) grunt bez strat własnych ... i na jutro do wrocławia, czyli drugi koniec polski :) w końcu konkret traski hyhy oby tak dalej...

5 komentarzy:

Alex:-} pisze...

zima,mroz,brudny woz i do tego wycieczka w porze,ktorej nie ma po nieprzejezdnej drodze...krotka zonglerka szmata..i co Wy na to...mam ochote na gorace mleko..

Anonimowy pisze...

Kolego, cofanie tandemem to przecież dziecinada....ehhhh

Anonimowy pisze...

Kolego powyżej nie cwaniakuj że potrafisz cofnąć przyczepą z osią skrętną bo to było obowiązkowe kiedyś na kursie prawa jazdy...
Pozdrawiam
Mario-Trans

borsuk 6x9 pisze...

no ja jeszcze zdawałem z osią skrętną egzamin i cofanie tandemem owszem, że nie jest trudne pod warunkiem, że jest więcej miejsca na manewry, a nie po 20-30 cm z każdej strony i trzeba wjechać pod katem 90 stopni i do tego wszędzie drzewa i spory ruch.

Alex:-} pisze...

ja tez zdawalem z PRZYCZEPA,a tandemem to robilem takie "sztuczki na siedzaco,lewa reka tylem do oltarza"...Mario-Trans