piątek, 10 kwietnia 2009

Wesołych Świąt :)

oj będzie się działo w te święta. w niedzielę na licznik wskoczy mi 40. (życzonka for me proszę zostawiać w księdze gościów hyhy )

ja chciałem Wam drodzy czytacze płci wszelkiej życzyć tą drogą zdrowia zdrowia i pomyślności wszelakiej. a jakby ktoś chciał to tu jest linka do kartki świątecznej wygenerowanej przez mła
http://wielkanocnie.pl/k,d3d3LmJvcnN1azZ4OS5ibG9nc3BvdC5jb218Mg no a ja wczoraj stanąłem sobie tam gdzie tą strzałkę widać (powiększyc fotę klikając w nią) w tle widać beskidy i generalnie byłoby zajefajnie gdyby był jakiś powrocik. a jak na razie cisza i czekamy. co prawda 15 na zegarze a do domu 4,5 godzinki ale szefo kazali czekać to stoimy.





a stoimy koło fabryki fiata której kryzys nie dotknął i jak słyszałem to roboty mają full. i fajnie choc jedna firma co nie narzeka.
no dobra koniec trucia :P Wesołych i mokrego i do poczytu po.....

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

TO jedan dobrze mi się wydawało, że mijałem Cię przed Bielskiem wczoraj :D ale nie pomyślałem, żeby zawołać na radyjku :)

Anonimowy pisze...

ha, jako pierwszy tutaj wpisuje dla Borsuka życzenia wszystkiego dobrego na Święta, oraz urodzinowo, powodzenia w życiu i na trasie, tysięcy kilometrów polskich autostrad, taniego ON i immunitetu od ITD :D. Jaras

Alex:-} pisze...

wesołości od szczęśliwości...:-}staruchu..

Psotka pisze...

Wszystkiego najlepszego :) Spokojnych Świąt i mokrego Dyngusa :)

Anonimowy pisze...

Wszystkiego naj urodzinowo i światecznie od Sfinki :*