czwartek, 2 kwietnia 2009

pierwszy symulator jazdy

Łódzkie Stowarzyszenie Przewoźników Międzynarodowych i Spedytorów 91-765 Łódź, ul. Górnicza 18/36 będzie miało pierwszy symulator jazdy wymagany do nowego szkolenia kierowców z kategorią prawa jazdy C+E oficjalna prezentacja w siedzibie 6 kwietnia o 10.oo chyba się przejdę bo mam niedaleko a przy okazji na jaką kawę się załapię w gratisie hyhy. przy okazji dowiedziałem się że będę musiał zaliczyć szkolenie do 2013 roku :P ciekawe ile będzie kosztowało ?? podobno jakieś drobne 8 tysięcy. w tym ukłądzie to ja pierdzielę. w sumie mam zawód i nie muszę byc kierowcą. choć nie chcałbym rozstawać się z kółkiem to kwota raczej trudna do "przeskoczenia" i nie kalkuluje się z zarobkami. a jak to wygląda sami zobaczcie. jak sporo kierowców tak podejdzie do kwestii szkoleń to chyba sami rządzący będą jeździc w transporcie. szkolenie bowiem ma trwać 35 dni po 7 godzin. masakra !!! nie dosć że w tym okresie sie nie zarobi to jeszcze tyle zapłacić. no i jeszcze kwestia ile kto zarabia. bo jak dajmy na to oddac czteromiesięczne wynagrodzenie na kurs.... to sami sobie odpowiecie :P prawda.


1 komentarz:

Alex:-} pisze...

my bvędziemy mieć tylko 40 godzin...za drobne...zresztą to już będzie problem firmy,która zatrudnia...no innaczej to ja tego nie widzę..