piątek, 3 kwietnia 2009

śląsk dzisiaj.

pierwsza fotka w nawiązaniu do wczorajszego wstepu. idzie wiosenka wieeelkimi krokami.

a ja wczoraj wbiłem się na taki parking około 22 i do 9 rano pauzunia. od rana jednak atakowano mnie telefonami i musiałem tłumaczyć że tacho to nie guma i nie da się naciagnąć jak wiecie co na co.

co prawda z parkingu do firmy było raptem 7 kilometrów ale.... pauza rzecz święta. ja nie będę później świecił oczami przed ITD. jakby wczoraj sie nie ślimaczyli to bym zrzucił wczoraj i tyle.



zaraz dostałem zleconko na ładunek powrotny i zostawiając góry za sobą poleciałem do będzina czyli na śląsk, czyli best region dla wszystkich kierujących. :P

jak widać świeżość powietrza zapewnia przemysł i zaraz obok osiedli mieszkaniowych ładne kominki elektrociepłowni :) cud miód po prostu hyhy



no i stanąłem o 13 w tym będzinie i czekam do 19 na jedną paletę którą mają mi tu wrzucić. resztę mam ładować w drugim miejscu o 20.00 a potem do domku bo zrzutka w poniedziałek.
a tu fotka ciekawego ciągnika siodłowego z naczepą :P coś takiego to rzadkość na naszych drogach ale wygląda zawodowo.






3 komentarze:

Anonimowy pisze...

No to fajnie ,ze byłes blisko mnie borsuczku:) Trzeba było trąbic :) a tak na marginesie ... Będzin to Zagłębie , ale w województwie Sląskim:)

Anonimowy pisze...

tak dla sprostowania, kominy na zdjęciu są dwa (te w paski) reszta to chłodnie kominowe, z których do atmosfery tylko para wodna idzie :P taka informacja dla ekologów jakby chcieli na nie wchodzić czy coś:P Borsuk dzięki za fotki i nowe posty, pozdrawiam. Jaras

Alex:-} pisze...

MASZ RACJĘ .......ZERO ŚWIECENIA CZYMKOLWIEK...