wtorek, 28 kwietnia 2009

doda robi loda :P

wiosna w pełni,drogowcy blokują wszystkie możliwe do zablokowania drogi. wszechobecne wahadełka,zwężki i inne utrudnienia.
a tu jeszcze jakiś mądry inaczej nad znakiem zakazującym wjazd pojazdom o dopuszczalnej masie całkowitej większej od 16 ton powiesił znak o zakazie wjazdu aut o rzeczywistej masie większej od 40 ton. hyhy skąd oni wogóle taki znak wykopali. poza tym myślałem że to reguluje ustawa i jak się ma więcej jak 40 ton to trzeba mieć spełnione jakieś warunki, ale....


ja pędziłem na mazury. na mazury pędził pan w kabriolecie a w okolicznych lasach uwijały się panienki robiąc konkurencję algidzie i dodzie. znaczy się lody robiły bo w końcu od tego są ssaki leśne. a tu przewrotnie zamieszczam zdjecie loda robionego przez dodę. hyhy może pozwie mnie do sądu

i blog poczytniejszym się stanie, jak o nim napiszą w jakimś dupelku czy innym pomponiku. aj tymczasem stoję na mazurach i tak szczerze mówiąc to nawet małym... palcem u nogi mi się ruszać nie chce. wiosna !!!



5 komentarzy:

Piro_Swiro pisze...

Nowe określenie Senior na " ssaki leśne " to " grzybiarki " :)

Anonimowy pisze...

ja potwierdzam obecność Borsuka na mazurach i warmii - był widziany dziś o 16:00 na DK 51 w Olsztynie. Mogłem mu pomachać jak skręcał na skrzyżowaniu w moją stronę, pewnie by się zdziwił :D Jaras

Anonimowy pisze...

(przepraszam za dublowanie komentarzy ale mój internet miał czkawke:/)

Anonimowy pisze...

Borsuk, nie rób Dodzie konkurencji
:-)))

Alex:-} pisze...

nie ruszaj niczym..niech Ci ktos porusza..a dody po prostu jak kurskiego...i w takich chwilach czlowiek mysli,ze potrafilby zabic..