czwartek, 25 czerwca 2009

z żabiej perspektywy.

wczoraj udało mi się rozładować koło poznania i od razu dostałem zleconko na załadunek w żabce. jak widać na pierwszej fotce ukńczno w kńcu wylot DK5 na wrocław i nawet ładnie się to prezentuje.
no i załadunek w tej nieszczęsnej żabce. małem ładować puste palety a okazało się że ładuję klasyczny towarek. dostawa koło łodzi
na dziś. więc dziś bladym świtem się zerwałem i przyjechaliśmy z renią pod magazyny. a tu klejka jak diabli. nie ma gdzie stanąć i generalnie pobojowisko jak to przed takimi magazynami dyskontów. zresztą jak przyjechałem stanąłem po prawej stronie, ale zastawiłem wjazd więc mnie obciapali. powiedziałem ze nie wjadę w to bagno bo nie chcę znowu mieć michy do roboty. no i w kńcu zamieniłem się na miejsca z kolesiem który wjeżdżał. ciekawe ile tu postoję. teoretycznie do 14 przyjmują dostawy, no ale od 5.30 jak tu jestem to chyba uda mi się wjechać :P

Brak komentarzy: