piątek, 12 grudnia 2008

shock !!!

przyznam się bez bicia jak zerknąłem w staty doznałem szoku. 1140 wejsć przedwczoraj spowodowało mrowienie w okolicy brzucha i nie był to sygnał nadchodzącego rozwolnienia :) zresztą dzisiejsze 150 jest jak najbardziej pozytywnym sygnałem dla mnie. no nie przeczę że w ogromnej mierze zawdzięczam to portalowi INTERIA.pl, który w moim tekście przemycił link do tego bloga :) dzięki serdeczne :) no i oczywiście Wam drodzy czytacze i czytaczki :) no ale do tematu. jeszcze parę dni dzionki będą się skracać, ale dzięki temu nie trzeba się zrywać zbyt wcześnie coby poobserwować wschodzący dzień :) a jest na co popatrzeć. ostatnio poranki są coraz bardziej niesamowite i chyba w końcu zakupię aparat z prawdziwego zdarzenia bo komórka jednak tego nie oddaje :)


po lubawie poleciałem do piotrkowa :) potem dzionek w domu i nad ranem dnia dzisiejszego pojechałem załadować towarek do bartoszyc. historia lubi się powtarzać hyhy i dziś jestem w tym samym miejscu co tydzień temu, a oni tam gdzie było zomo... coś chyba pokręciłem.



niemniej mam dobre wieści :) kończą chłopaki obwodnicę strykowa i jest szansa na oddanie w tym roku jeszcze. w końcu skończą się korki po 5 czy 7 km przed rondkiem na końcu kulczykbahny.
ale dzisiaj udało mi się jakoś przemknąć i niebawem wpadałem na dzikszą część naszego kraju przez most na wiśle w wyszogrodzie. nie omieszkałem pacnąć panoramy tego uroczego miesteczka jak widać. gdyby ktoś chciał to podobno dają tu mieszkania. takie ogłoszenie wisiało :P
ciekawe czy w gratisie :P




ooooo, a koło mławy na DK7 drogowcy wymyślili rozrywkę dla znudzonych długą jazdą. slalom gigant między słupkami. ja pobawiłem się w "strąć wszystkie słupki". jeden został ale jeszcze dzisiaj jadę do nidzicy, więc jak będę wracał to go dobiję. a swoją drogą to gdyby ustawili betonowe zapory to jeszcze by wyrwali dofinansowanie z ZUSu za niewypłacone emerytury ofiar :P

czuję że koledzy na pace kończą rozładunek więc powoli trzeba się zbierać. jeszcze załadunek w nidzicy :) szybka pauza i do domu. ale trzeba przyznać drugi tydzień jak mam co robić i nie ma czasu nawet w necie posiedzieć. ale na pisanie zawsze znajdę czas :) byle miał kto czytać hyhy

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja już zostałem stałym czytelnikiem tego blogu...
Jak będzie wersja papierowa to poproszę prenumeratę... ;)
Pozdrawiam
Mario-Trans

Anonimowy pisze...

Całkiem fajnie się Pana czyta. Właśnie dodałem stronkę do ulubionych, więc jeszcze nie raz tutaj zajrzę.
A następnym razem jeżeli będzie Pan w okolicach Nidzicy, to proszę zajechać do Olsztynka to na jakąś herbatkę się umówimy ;)

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Gratulacje!!!!!!!! A pamietasz jak na Ciebie nawrzeszczałem za pomysł zaniechania pisania bloga?
Ciągnij ddalej
Ziomal

Anonimowy pisze...

Super sie czyta. oby tak dalej.

Anonimowy pisze...

大眾論壇成人用品維納斯yam天空影音18禁成人網成人光碟taiwankiss免費視訊聊天kiss情網線上免費a片kiss168成人電影院免費視訊聊天 aio強姦ut聊天室聊天室豆豆聊天室微風成人區免費視訊聊天18成人交友哈啦聊天室線上aaa片免費看尋夢園聊天室寶貝視訊台北視訊視訊聊天室成人聊天室