piątek, 19 grudnia 2008

coraz bliżej :) święta...

powoli trzeba wyciągać z czeluści piwnic i komórek zielone kikuty choinki i przybrać w bombki, łańcuchy i inne takie tam .... no i tak ładnie ubrać jak na zdjeciu :)
a tymczasem dzisiaj zgodnie z zapowiedzią w nocy załadowałem autko i pognałem do poznania, czyli do popularnej pyrlandii.
tam zrzutka jednego ładunku i szybki podjazd do drugiej firmy na załadunek. i.... niestety.... w nocy nie pracowali.
niewiele myśląc, a była trzecia nad ranem, wskoczyłem na wyrko wstepnie ustawiając budzik na godz.7.00

ale gdzie tam :P kto by mnie ściągnąął po 4 godzinach spania hyhy. budzik dostał w łeb i zawstydzony poszedł spać a ja razem z nim. dobrze ,że mój brat zadzwonił o 9.40 i mnie obudził bo mógłbym sie zwlec dopiero koło południa hyhy a załadunek miałem awizowany na 10.00 aha oczywiście wszystkie dzisiejsze fotki są podebrane z netu bo pogoda dzisiaj była w poznaniu i nie tylko, pod zdechłym azorkiem, więc odrobina słońca choć na zdjęciach, będzie jak miód dla serca :)

a jutro jadę właśnie tutaj na rozładunek. ostatnio jestem częstym gościem pod piotrkowem, ale przynajmniej jak mam awizacje na jakąś godzinę to nie czekam pięć godzin na łaskę magazynierów. aczkolwiek drzewiej inaczej bywało hyhy. w zeszłym roku mniej więcej o tej porze roku chłopaki mieli 36 godzin opóźnienia. ale jak auto się spóźniło to mogło i tydzień postać :P jak na kopalni za węglem.
nie wiem jak tam u Was ale dzisiaj w łodzi śnieg trochę sypnął, ale wszystko spłynęło bo są dwa stopnie na plusie :) ale jak to mówią pierwsze koty za płoty i czekamy na jeszcze :)

6 komentarzy:

Piro_Swiro pisze...

Ile Rydzyk ma moherów,
ilu w Sejmie jest frajerów.
Ile Kwachu dni się bawił
i kolesi ułaskawił.
Ile Lepper ma wyroków,
tyle szczęścia w Nowym Roku!
Zdrowia takiego jak najzdrowszy rydz w lesie,
prezentów ile słoń uniesie.
Szczęścia większego niż Pałac Kultury,
przygód ciekawszych niż szkolne lektury.
Życia dłuższego niż włoskie spaghetti,
snów kolorowych jak barwne konfetti.
Słodyczy słodszej niż tort
A przede wszystkim Wesołych Świąt!

Piro życzy :)

Anonimowy pisze...

Borsuku i wszyscy czytacze blogu, wszystkiego najlepszego na Święta i Nowy Rok. Wiele zdrowia, reszta sama przyjdzie.

Anonimowy pisze...

Borsuk zgłoś swego bloga na konkurs "blog roku 2008" Nasze poparcie masz.

Anonimowy pisze...

no, ja też popieram,
i życzę wszystkiego...
świetny styl

Anonimowy pisze...

Witam Pana na zime trzeba założyć do renaty choinkę taką małą samochodową.... ;)
Pozdrawiam zimowo
Mario-Trans

Anonimowy pisze...

情色dvd天堂情色情色光碟chinese 免費a片xxx383美女寫真麗的情色sogo情色論壇情色短片bt成人情色卡通免費情色小說環球av情色大網咖臺灣情色網倉井空aaa片俱樂部一劍浣春秋kyo成人動漫avav片av女優travianavastavdvdav美女go2av38ga免費aa片avhello成人電影院java