wtorek, 16 grudnia 2008

pozdrowienia z legnicy

nockę spędziłem na opłotkach wrocławia w takiej oto przesympatycznej okolicy. za autem było tylko pole, krzaczory i w oddali las. powstaje tu osiedle domków i właśnie tu miałem pierwszy punkt zrzutki. kręcenie się po waskich uliczkach między drzewami to nie jest to co tygrysy lubią najbardziej.

potem śmignąłem do legnicy. no tu pełny kultur jak widać na fotce. nawet mogłem sobie poparkować i śmignąć na zwiedzanko :)



do starówki miałem z 500 metrów, czyli kaczym truchtem 4 minuty.
szybko zlokalizowałem sobie główną ulicę zrobioną na deptak i zaczałem deptać. w jedną stronę, a potem w drugą :) coby nie było niedokładności :)


muszę przyznać staróweczka ładnie odnowiona i jest tutaj naprawdę przyjemnie :) gdyby knysza którą sobie zafundowałem była nie z mikrofali tylko z takiego podgrzewacza to całkiem by było OK :P





zahaczyłem o zamek piastów śląskich, którego pczątki sięgają 1149 roku, a który teraz jakaś uczelnia dewastuje. no bo jak nazwać inaczej nowoczesny budynek postawiony centralnie na dziedzińcu. z drugiej strony jest jakies gimnazjum normalnie totalne zniszczenie i brak poszanowania dla pamiątek minionych epok.









tutaj ów zamek z najlepszej strony. a coby śmieszniej było za moimi plecami wyrasta kolejna galeria centrum jakich teraz się narobiło we wszystkich miastach. niedługo wąchock będzie miał taką galerię handlową. :P wiem bo znam sołtysa hyhy
no a po zwiedzaniu, rzuciłem ogień na tłoki i via zagłębie miedziowe, czyli lubin- polkowice- głogów
poleciałem w stronę leszna. oczywiście musiałem przejechać w głogowie przez most w pedalskim klorze fioletowo-wrzosowo-różowym. ktoś musiał się nieźle nawąchać, coby taki kolor zatwierdzić hyhy no chyba, że to zlewki farb z pozostałości remontowych, w ramach oszczędności i taki akurat wyszedł.

a teraz siedzę sobie w lesznie i czekam na załadunek. awizację mam na 9 rano więc mogę się porządnie wyspać. no chyba że wcześniej mi pobudkę zrobią :P




4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Naprawdę śliczną mają tą starówkę. Aż trzeba będzie chyba kiedyś ją odwiedzić :)
A co do mostu... cóż różowe ogrodzenia, Pan na rowerze z "różową" torbą, a dziecko z różową czapką.
Najwidoczniej róż znowu w modzie ;)

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

kolor niestandardowy, to fakt, ale przynajmniej nie ponuro-siny, jak większość stalowych konstrukcji
kwestia przyzwyczajenia
i dodatków

Anonimowy pisze...

fajnego masz boga a autko niczego sobie jednym słowe suuper:)
mi sie tez taka praca marzy ale jak na razie to tylko marzenia :(:(
bo nikt bez doswiadczenia nie chce przyjmowac ludzi do pracy wymagaja od razu kilku lat doswiadczenia a z kad takie doswiadczenie nabyc?:(

Pozdrawiam i szerokosci zycze:)

Paweł

Anonimowy pisze...

美女視訊-娛樂網豆豆聊天聊天室交友080中部人聊天室080 聊天室6k聊天館貓咪論壇080豆豆聊天室豆豆聊天室13 15歲聊天室080摯愛中年聊天室aaaaa片俱樂部影片情色情色貼圖情色a片情色文學情色小說情色視訊台灣kiss情色文學彩虹性愛巴士情色交友情色論壇聊天室ut情色網麗的情色小遊戲