piątek, 5 grudnia 2008

na końcu świata....

po wczorajszym słoneczku nic nie zostało. od samego rana mgła i deszczyk snujący się z nieba. brrrr wyjechałem w stronę tej granicy radzieckiej (do bartoszyc, 50 km przed kaliningradem) bladym świtem, a właściwie nocą jeszcze bo o 6 rano. i niestety taka aura towarzyszy mi do chwili obecnej. skończył się płyn w spryskiwaczu (trzeba będzie chyba wody nalać) szyby zafajdane i prawie nic widać, i ogólnie kaplica. jeszcze z tych bartoszyc mam się cofnąć do nidzicy, załadować i lecieć do poznania. tam zostawić auto i wracać z kumplem z firmy. zaczyna się dziać. :(


jadąc przez płońsk a właściwie koło płońska, muszę odnotować fakt powolnego kończenia prac przy obwodnicy :) czyli siódemeczka będzie miała jeszcze parę km dwóch jezdni. i fajnie. nawet po nowym moście się już śmiga :)


a tutaj jak ja to nazywam "brama mazur" zawsze jak tędy jadę wiem kiedy wtaczam się do krainy jezior i sadzawek. kiedyś będę musiał wpaść do tego baru i popróbować jak gotują :P
jutro 6 grudnia, więc nie zapomnijcie rano zajrzeć pod poduszki :) ja w renacie wystawiłem choinkę z lampkami i od razu zrobiła się jakaś taka inna atmosferka :) no w końcu zostały niecałe trzy tygodnie :P a ja tymczasem stoję na końcu świata i obserwuję dwie tyczki koło których kaczki zawracają :) pewnie dalej nie mają wgranej mapy do navi hyhy

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam
Doceniam Pana zaangażowanie w inernecie.
Widziałem pana nick na etransporcie i interi.
Fajnie że komuś chce sie pisać o swoim życiu kierowcy.
Pozdrawiam i życze Wesołych Świąt
Mario-Trans

Anonimowy pisze...

o kurczątko, nie tylko ja, ale i Pan Mario docenił wysiłki Pana Borsuka...!
pokłony ;)
chyba, że znowu zdrapkę bez okularów źle odzczytam i cały wysiłek pisania szlag trafi

Anonimowy pisze...

hurrrrrrraaaaaaaaaaaa!
udało się

Anonimowy pisze...

情色小說情色視訊情色交友情色論壇ut聊天室情色網台灣a片王免費視訊a咆哮小老鼠麗的情色小遊戲台灣情色網視訊 美女 168論壇情色遊戲情色小遊戲情色小站情色影片情色貼片美女視訊18禁地少女遊戲巨乳童顏巨乳玩美女人影音秀視訊美女情色視訊bt論壇色情自拍s101成人大喇叭免費視訊