środa, 10 grudnia 2008

idą święta :)))

tak jak pisałem ostatnio, dzień wczorajszy upłynął mi na porządkach w mieszkaniu. dopiero na 18 pojechałem pod piotrków trybunalski bo tak byłem awizowany na rozładunek

jak widać stanąłem całkiem grzecznie na parkingu i nawet długo nie czekałem na podstawienie pod rampę. no ale na sam rozładunek jednak musiałem trochę pooczekiwać. po rozładunku szybko do zgierza bo o północy czekał na mnie towarek do zawiezienia do iławy i wioski o swojsko brzmiącej nazwie zbiczno :P załadowałem i ruszyłem w drogę. nad ranem to ledwo pamiętam jak dotarłem na miejsce. trochę mnie po prostu zamulało i jechałem bardziej siłą woli jak resztą zmysłów. a na drugiej fotce uwieczniłem swit nad kujawsko-pomorską ziemią :P ładniejszy był w realu jak tu no ale... jak się nie ma co się lubi....


w iławie udało mi się przymknąć oko na jakąś godzinkę hyhy i trzeba było śmigać dalej bo czekali z załadunkiem w lubawie oddalonej raptem o 18 km. chłopaki szybciutko załadowali i teraz mogę cieszyć się w pełni zasłużoną pauzą :) do północy hyhy


a po pauzie śmigamy znowu po piotrków trybunalski :) jutro zrzutka
i zobaczymy co dalej .....




3 komentarze:

Unknown pisze...

Witam wszedłem 1 raz na twojego bloga ale jestem pod wielkim wrazeniem ze istnieje cos takiego blog borsuka :] bardzo mi sie podoba moim marzeniem jest jazda ciezarowka kocham jazde.... pozdrawiam i czekam na kolejne posty.

Unknown pisze...

cieszę się, że któryś kierowca zdecydował się na pisanie bloga o waszej pracy....mój tata jest też kierowcą ciężarówki, więc wiem jak ta praca wygląda od środka....życze szerokiej drogi i gumowych drzew....pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

視訊交友90739台灣a片85cc辣妹視訊0401影音視訊kiss文學區kiss哈啦聊天室kiss radioukiss tw台灣kiss台灣美眉討論區性愛視訊交友無碼a片高雄美女視訊kiss168下載akiss168kiss168成人免費情人視訊kiss911kiss911貼圖片區kiss168下載first kiss台灣kiss倩色網免費ava片線上看a 免費影片線上直播小魔女a自拍