poniedziałek, 15 września 2008

autobusem do domu :)

no raz nie zawsze, jak to mówią, a dużo mniej kosztował mój powrót 60 km pks'em niźli miałbym nadrobić ze 150 kilosów renatą. w sobotę więc zostawiłem renatę na terenie firmy w której dzisiaj miałem zrzutkę i poszedłem na przystanek. oj matko jedyna 60 kilometrów ze srednią prędkością 45 km/h w trzęsącym się autosanie na fotelu wyprofilowanym dla konika garbuska. po 15 minutach jazdy mój żołądek powoli przesunął się w stronę kolan, a podstawa czyli słup z kręgów dawał znać bólem pleców. pan kierowca, widać ze 35 lat stażu w pks. z kamienną miną prowadził wehikuł z epoki, kiedy to jaruzelski był prezydentem. na przedniej scianie 150 obrazków z postaciami świętych wszelakich, no i oczywiscie z 20 zdjęć naszego papieza, a nad głową ( na suficie sie znaczy) widokówki z wczasów ze wszystkich lat chyba kiedy nasz pan kierowca bywał na urlopach. no cóż typowy wieśniakowóz, odpowiednio zdobiony, brakowało mi tylko proporczyków na przedniej szybie i plastikowej lali mrugającej oczkiem podczas skrętu i świecącej cyckami podczas hamowania.

dziś na szczęście jechałem takim busem jak na fotce, wiec komfort jazdy bez porównania. nawet czas przejazdu był lepszy o jakieś 10-15 minut. potem zrzutka no i powrót na pusto. tankowanie i wieczorkiem ładujemy andrychów. a więc znowu góry :) a na kasprowym podobno śnieg dziś pada.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cześć Borsuk czytam twojego Bloga dość często widze że wybierasz się w kierunku Andrychowa czyli rzut beretem ode mnie jak dasz rade cyknij foty jakieś fajnie zobaczyc swoje okolice z czyjegoś obiektywu. Będziesz może jutro przez Kęty przelatywał? Jakby ci gdzieś kiedyś w tych okolicach pauza wyszła to można zawsze jakieś piwo wypić. Jak coś to pisz gg 6092275

Anonimowy pisze...

Koniecznie relację z tego spotkania Borsuk zamieść. Fotki jak najbardziej wskazane!!!!

Anonimowy pisze...

no borsuk Jak ty sie tak ekskluzywnymi autokaram rozbijasz po PL i jeszcze nazekasz na kierowce ktory czyni swoja powinosc, ratujac zycie codzienie wielu ludzi, dostarczjac ich do mijsc pracy, a pan kierowca sie nie usmiech bo do koga jak same mlode lale woza sie z chlopcami polonezami.
3maj sie

Maniek

Anonimowy pisze...

18成人免費18成人免費18成人免費18成人免費18成人免費18成人影城18成人影城18成人影城18成人影城18成人影城18成人影像18成人影像18成人影像18成人影像18成人影像7x7美媚色色網7x7美媚色色網7x7美媚色色網淫窟淫窟淫窟視訊小魚視訊小魚