czwartek, 11 września 2008

9/11 WTC [*]

właśnie mija siedem lat. pamiętam ten dzień jak dzisiaj. akurat wracałem z anglii z milton keynes dokąd zawiozłem ładunek pralek z łodzi. rano wstałem i jak gdyby nigdy nic zrobiłem sobie kawulca. no dzień jak codzień. pauza się skończyła, ładunek powrotny miałem brać z belgii... i nie pamiętam co prawda dzisiaj dokładnie, ale po jakimś czasie skumałem, że w radiu nie puszczają muzyki tylko non stop lecą jakieś informacje. zacząłem się wsłuchiwać, ale trajkotali z prędkością cekaemu i jedynie jakieś strzępy mogłem zrozumieć. dopiero na promie, w telewizji francuskiej zobaczyłęm o co biegało. troche mnie wtedy zdziwiła postawa trzech holendrów, którzy pokazywali sobie palcami i głośno rechotali. no jak się później okazało wielu ludzi myślało wtedy, że to jakiś fotomontaż albo wrecz prima aprillis. a ja do dzisiaj wspominam, jak to jechałem sobie po obwodnicy londynu i wszystko co miało ciemniejszy kolor skóry było ściagane na pobocze i pod karabinami policyjnymi przeszukiwano im auta. no ja miałem wtedy inny problem. w zbiorniku było mało paliwa i cyrklowałem coby na tych oparach doturlać się do francji. kto był w anglii wie jakie tam są ceny. dobrze że jako cel nie wybrali wtedy londynu. mogłoby być ciepełko, tym bardziej że wracając jechałem tuż koło lotniska heathrow.a tam startują i lądują trochę większe maszynki niż na okęciu, no i ruch trochę większy. tak więc dzisiaj wspominkowo i ku pamięci [*] [*] [*]














3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jechałem wtedy do Krakowa. Nie przypuszczali że to zamach. Dopiero jak drugi samolot uderzył wszystko stało się jasne. W przeciwieństwie do Ciebie rozumiałem co mówili.

Anonimowy pisze...

a ja w domku słuchałam, i miałam wrażenie, jakby się trzecia światowa zaczęła (dla mniej domyślnych - wojna)

Anonimowy pisze...

av168成人av168成人av1688視訊娛樂網av1688視訊娛樂網av1688視訊娛樂網av1688天使娛樂網av1688天使娛樂網av1688天使娛樂網aio交友愛情館aio交友愛情館aio交友愛情館aio交友愛情館片aio交友愛情館片aio交友愛情館片080視訊聊天室080視訊聊天室080視訊聊天室0951成人頻道下載0951成人頻道下載0951成人頻道下載0951成人頻道下載