sobota, 7 marca 2009

nawigacja


obecnie jednym z przydatniejszych akcesoriów w pracy kierowcy jest nawigacja. jak do tej pory głównie prowadziła mnie automapa. moim zdaniem najlepszy chyba program na rynku. niestety mam tylko wersję na polskę, ale wielokrotnie podprowadzała mnie pod samą bramę firmy docelowej. mam dodatkowo zgraną ją z serwisem miplo.pl więc pokazuje mi ograniczenia tonażowe czy wysokości wiaduktów :) od zeszłego tygodnia testuję program navigator 8 trochę mniej opcji mniej dokładna ale.... mam wszystkie mapy europy prócz hiszpanii. jutro znowu ruszam do helmutów więc będę mógł ją przetestować poza granicami naszego kraju. no i właśnie

znowu będzie mała przerwa techniczna hyhy, ale myślę we wtorek zawitać w gościnne progi naszej ojczyzny :P a z ciekawostek Alex utknął w łodzi z powodu zaworu osuszacza powietrza. chyba zadzwonię do niego :P


1 komentarz:

Alex:-} pisze...

historia awarii"mojego"auta jest niesamowita...to juz kolejna(nie potrafie zliczyc)ale zawor osuszacza i filtr,meches wymienil w 15 min.....tylko,ze spoznilem sie na rozladunek i utknalem do kolejnego dnia....wknurdwiony zamowilem pizze w Piotrowskiej knajpie i koluniu migiem mi ja dostarczyl....i wlasnie po konsumpcji blogi spokoj przerwal natretny dzwonek telefonu....Borsuk:nie trza Ci czego,glodnys nie aby?...nie,dziekuje...juz jestem w Jarostach...ale wielkie dzieki za okazane serduszko i bezmiar troski...