wtorek, 17 lutego 2009

replay

wbrew pozorom te zdjęcia zrobiłem dzisiaj a nie w zeszłym tygodniu :P po prostu wczoraj dostałem takie dyspozycje, aby znów zawitać w te strony. jak widać tutaj śniegu chyba wcale nie widzieli. nie to co w łódzkiem, gdzie jest go prawie 15 cm. dotarłem tu rano, zgodnie z planem ,ale jak stanąłem o 8 pod tą bramą, to dopiero o 10 się pojawili ludkowie do zrzutki.

po wyładunku stanąłem kawałek dalej na parkingu i jako, że uczciwie tyrałem całą noc, z całym spokojem sumienia poszedłem w kimę.obudził mnie telefon od szefa z informacją, gdzie mam jechać dalej i prawie mi podał numer załadunku ... jak się okazało, że jest już nieaktualny. no tak szybko chwytają co podleci :P
a ja tymczasem mam taki ładny widoczek przed sobą i nawet chciałem złapać w kadr padający śnieg ale szybko mu się przestało padać.
generalnie chyba niedługo będziemy mogli pani zimie przesłać takie "gorące pozdrowienia" hyhy i dobrze....





1 komentarz:

Alex:-} pisze...

fucking fire?