sobota, 14 lutego 2009

jestem wyrokowcem :P


hyhy no i zostałem wyrokowcem :P jakiejś mendzie przeszkadzała renata i zadzwonił po policję a nasi dzielni policjanci ustalili kto dopuścił się prawie przestępstwa i skierowali sprawę do sądu hyhy tylko taki mały szczegół we wniosku jest podane nazwisko mendy :P jako świadka. niech teraz on się pilnuje z parkowaniem bo nie będę miał skrupułów.


a ja wczoraj będąc w chodzieży na gościnnych występach natknąłem się na taki transporcik.

no nie zazdroszczę z takim dłuuuugim ogonem pasować się w rondka :P generalnie dodałbym ten post wczoraj ale nie mogłem wlogować się do sieci i pozostała mi jedynie gra w collina mcrae :) co zresztą uczyniłem :) potem pobawłiem się w kubicę i poszłem ( bo na wyrko nie miałem daleko) spać. dzisiaj wstałem o 1 w nocy i przyleciałem do zasypanej śniegiem łodzi i mam nadzieję zrzucić jeden z trzech ładunków które mam. pozostałe dwa muszę zostawić sobie na poniedziałek.








a na razie stoję pod hurtownią i mam nadzieję, że dzisiaj pracują bo w soboty to wiadomo jak praca u nas wygląda. niby pracują a tak jakby nie pracowali :P

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

:-)) Borsuk, nie masz się czym chwalić. To zaledwie kiepski mandacik. Nawet kosztów Ci nie dowalili, :-)) Coś lichutko musiałeś wyglądać. :-))

Alex:-} pisze...

nie chce Cie dolowac(bo po co?)...ale to ja jestem MISZCZEM w collina i GT....o Duku Nukemie 3D nawet nie wspominaj...W poniedzialek laduje w Wieluniu...koluniu.3m sie.