środa, 11 lutego 2009

pyrlandia

dzisiaj z rańca pognałem sobie w stronę pyrlandii właśnie czyli w wielkopolskę ;) warunki drogowe widać, a właściwie nie widać na fotce. w rzeczywistości było jeszcze gorzej. no ale jakoś udało mi się dojechać hyhy w jednym zespole pojazdów :P bo jak widać kolega z drugij fotki mało co zostawiłby swój "ogon" w błocie. nie wiem czy pasował się we wjazd czy go ściągnęło no ale tak jak stoi tak został.zresztą to było w centrum poznania więc chyba nie przysnął. tylko ta wycieraczka...... akurat musiała machnąć


a to poznań na kolejnej fotce i ul. bałtycka w stronę pniew. niezły koreczek :P

i to tylko z powodu świateł a nie zdarzeń nadzwyczajnych.
jak chyba spostrzegliście doszła po prawej jeszcze jedna ikonka z borsuczym pyskiem. od jakiegoś czasu mam parcie aby podzielić się ze światem moimi fotkami nie tylko z drogi.oczywiście opinie i komentarze mile widziane. konstruktywna krytyka również, ale nie w stylu - "ej koleś weź się do roboty a nie blogi robisz....."
bo takie inwektywy po prostu będę usuwał. na pierwszy ogień zapodałem 5 fotek z jaskini niedźwiedziej w kletnie. generalnie tam będzie mało pisania sporo oglądania, a i zdjęcia będą miały inszą jakość :) no ;) i to by było na tyle. a teraz pędzę do domu. mam tylko 200 km hyhy

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ej, koleś weź się ogól. Blogi rób dalej, są ciekawe. :-)))

Alex:-} pisze...

niejednokroc Baltycka mnie zniewolila...w tym Poznaniu.Fotki z grotki ,udane...