środa, 19 listopada 2008

polowanie na chlanie :)


jak pisałem ostatnio, celem mej podróży była kalwaria zebrzydowska zresztą i bez reszty. kalwaria znana jest głównie z tego klasztoru co tam na górce się majaczy.co druga chałupa to fabryka mebli, albo części do mebli, albo innych rzeczy do mebli. znaczy się w jednej chyba była wytwórnia witraży, a w drugiej wulkanizacja.
no bądź co bądź w onej kalwarii nocowałem sobie.
nie w samej bo nawet nie ma gdzie zacumować, tylko w takim sympatycznym lasku gdzie w nocy wyją wilki, snują się niedźwiedzie i inny dziki zwierz. spałem sobie w najlepsze, a tu nagle słyszę jakby terkot karabinu maszynowego. myślę sobie III wojna się zaczęła ?? nie to moje zęby telepały jeden o drugiego i trzeci o czwartego , a mój borsuczy pysk zaczął pokrywać się szronem.ogrzewanko się wyłączyło i wnętrze porządnie było wychłodzone. na zewnątrz -5 więc to był moment.odpaliłem- poszło, ale coś jest jednak nie halo bo co jakiś czas zdycha. :(

no myślę sobie wczorajszy chlebek się skończył, wody mało zostało, trzeba iść na polowanie. ha kiedyś na polowania szło się do lasu, a dziś trzeba wyjść z lasu.
o właśnie w onym lasku biwakowałem :P
tam na dołku :P w pobliskiej chacie zasięgnąłem języka co do występowania w okolicy jakiegoś miejsca do upolowania żarełka. dwa kilometry w jedną stronę hyhy no fajnie. ale pogoda ładna, spacer jeszcze nikomu nie zaszkodził więc w drogę.szybko nawet obróciłem, wsiadam ze zdobyczą i jest sms. jedziemy do bytomia. no to jadziem. :P




jakby ktoś chciał sobie naczepkę wynająć, albo cosik to pod krakowem equus ma tyle co na fotce widać. ja wiem że słabo i same dachy ale są. a kawałek dalej pierwszy raz miałem okazję podziwiać z autostradki A4 tatry. słabo ale było widać :) poprzedniego dnia padał deszcz i widoczność super.


pewnie byłaby jeszcze lepsza gdyby nie takie źródła "czystej energi" jak ta w jaworznie hyhy. ale napis na kominie mają :P

a z bytomia poganłem do łodzi , gdzie pokimałem we własnym łóżeczku i dziś od rana kwitnę coby rozładować towares. i jeszcze tu pokwitnę :(



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam. prosze się odczepić od jaworzna. to tylko para wodna z hlodni kominowych. gdyby jakiś pracownik elektrowni to czytalto lepiej drugi raz jaworzna nie ogladać :D :D :

Pozdrawiam autora. Miło się czyta. Mateusz

Anonimowy pisze...

haha a ja sobie tam za tymi kominami mieszkam ;) Trzeba było na kawkę wpaść ;) Pozdrawiam MiKa :)

Anonimowy pisze...

tw 18 net18禁成人網免費性愛影片aa 片俱樂部 免費avsexy girl video moviea片18禁地少女遊戲嘟嘟成人網洪爺後官電影院辣妺視訊線上 aa 片試看黑澀會美眉容瑄sex520免費電影sexy girl video moviesex520免費影片線上 aa 片試看嘟嘟h成人夜色sex999免費影片性愛貼圖區plussex383線上娛樂場情色貼圖成人視訊聊天室情色a片彩虹頻道免費短片情色視訊