poniedziałek, 17 listopada 2008

kawaleryjo na kalwaryję :P

bladym świtem, a właściwie w środku nocy, zakłócając zdrowy sen sąsiadom, zwlokłem zwłoki swe aby wypełnić przeznaczenie dane mi w piątek, czyli dostarczenie ładunku do kalwarii zebrzydowskiej. jakoś wyjątkowo dobrze stawało mi się o 2.30 , ale ja tak mam i podczas gdy inni mają problemy natury meteoropatycznej ze wstaniem, ja wyskakuję niczy szczygiełek hyhy stukilowy spod kołderki. odcinek do częstochowy przeleciał niczym f16 nad krzesinami i ooooo. zamknęli aleję miłości hyhy "kobra" straciła miejsce pracy. na wlocie walnęli zakaz wjazdu ciężarówek i wszędzie zakazy zatrzymywania się postoju. ciekawe komu to przeszkadzało.pal sześć z miejscami pracy dla panienek, ale zabrali nam kolejne miejsce do pauzowania.

na szczęście pauzować nie musiałem , więc polecielim dalej.za miastem świętej wieży napotkałem autko z reklamą wymyśloną przez kogoś mądrego inaczej.nie to cobym się nabijał z osób niepełnosprawnych, bo po pierwsze nie mam w zwyczaju, a po drugie znam dobrze to środowisko z racji trzyletniej pracy przy przewozach takich osób.ale to tak jakby o najsławniejszym jarku w polsce powiedzieć, że jest wysoki inaczej hyhy. wzrostu mu to nie doda a brzmi groteskowo.
ciemne chmury zawisły nad krakowem jakby chciały mi powiedzieć- "dzisiaj to ty nie wrócisz" hyhy no nie wrócę to nie wrócę. wrócę jutro lub pojutrze ale wrócę hyhy, a i tak się nie nawrócę
jeszcze termometr mi w renacie ocipiał i pokazuje 15 stopni. chyba tęskni do letnich upałów. co prawda śniegu jeszcze nie widać ale.... dobrze, że w osobówce zmieniłem kapciuszki na zimowe :P rzutem na taśmę wczoraj hyhy.



to co się dzieje na A4 w kierunku katowic przechodzi ludzkie pojęcie. nie zanotowałem długości, ale na moje oko z siedem km miał koreczek i praktycznie nic się nie posuwało to do przodu. ale był jeden malutki plusik hyhy korek był w drugą stronę :P a ja tymczasem myk myk i za momencik zameldowaem się w kalwarii. i tak jak chmury przepowiedziały stoję, kwitnę i piszę :P może spłodzę nowy artykulik do interii ?? spodobało mi się :)

Brak komentarzy: