piątek, 14 listopada 2008

lipa, lipa i jeszcze raz lipa.

no od środy to się najeździłem. całe 500 km zrobiłem, czyli w trzy dni trasę na dzień jeden. zastanawiam się czy przyczyną takiego stanu rzeczy jest kryzys w transporcie czy jednak coś innego.ale na razie nie będę mówił na głos, bo może
mi się tylko wydaje.
dziś w nocy miałem wątpliwą przyjemność rozładowywać się w tesco w strykowie. jeeezu jaka masakra. aut nawalone..... nawet nie było jak się zatrzymać coby się zarejestrować. po wjeździe chciałem się obrócić i nawet nie było gdzie. wszystko zawalone paletami i autami. po kilkunastu minutach kombinacji udało się zawinąć i nawet znaleźć miejsce, gdzie mogłem zostawić przyczepę. podjechałem pod rampę no i oczywiście musiaem się osobiście rozładować. sami managery i inne dyrektory, a robić nie ma komu. po trzech godzinach czekania udało mi się nawet odebrać dokumenty hyhy. zjechałem sobie na bazę koło 4 nad ranem, w domu pospałem i teraz czekam bo podobno mam jeszcze dzisiaj coś ładować na poniedziałek.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Borsuku coś się opie.... asz ostatnio z pisaniem. Czasu masz duzo to pamiętaj o swoich czytelnikach. Artykulik o ochroniarzach jest fajny.

Anonimowy pisze...

faktycznie, jak się bliżej przyjrzeć robocie, to driver panujący nad wielokonną bestią jest niekoniecznie supermenem, choć tak to z dala wygląda :)

Anonimowy pisze...

色情聊天室 ut我愛78論壇辣妹哈拉視訊聊天室台灣論壇女生免費視訊辣妹北台灣視訊aaa的滿18歲卡通影片視訊交友90739a片欣賞本土自拍天堂aa片免費看影片 情色小說免費成人卡通kiss168成人電影視訊妹 aa片免費看aa 片免費看sex888sex999免費影片免費視訊聊天a性感用品維納斯視訊交友網080中部人聊天室台灣美眉討論區美女短片免費試看