piątek, 21 listopada 2008

dzień życzliwości hyhy :P

to podobno dzisiaj :P znaczy tak mówili dziś w radiu :P no najciekawiej się nie zaczął.padający śnieg i ogólny spadek ciśnienia. ale mim wszystko trzeba brać się do roboty. tak jak pisałem wczoraj, celem na dzień dzisiejszy było dostarczenie towarku który utknął po drodze z powodu awarii aut, które ten towarek wiozło. stówka w jedną stówka w drugą, nie będzie źle :) kawałek za olsztynem kolega, albo chciał ściąć zakręt, albo za nisko leciał , albo sprawdzał śliskość nawierzchni, bądź co bądź, wylądował w rowie i musiał wesprzeć się wyciągarką pomocy drogowej. życzliwie mu pomogli :P i niebawem mogliśmy popędzić dalej.



niewiele kilometrów dalej, na zakręcie, wyprzedzała mnie srebrna beemka z seri trójek, oczywiście na ciągłej, a z przeciwka jadą . widzę antenę, myślę radio ma, więc z życzliwością (wrodzoną :P )mówię - "ale mi zaimponowałeś tą bejcą" no i zaraz słyszę głos jakiejś małolaty- " a coś ci nie pasi ? " :P no to ja na to " nie no spoko jakby była czołówka to tobie by nie miało co pasić, ale tam gdzieś twoje drzewo czeka na ciebie" i w tym momencie drugiej stronie , niestety brakło argumentów do dyskusji i zapadła głucha cisza.



a potem .... potem wyszło słoneczko. i mazury w tym blasku wyglądały naprawdę super :) zresztą sami zobaczcie. fajnie no nie :)








a teraz jest ciemno i stoję w nidzicy, czekając jak łaskawcy załadują mi autko. a potem śmigam do domu i ......

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ale się rozpisałeś, fajnie, jest co poczytać. Z tym czekającym drzewkiem to dobry tekst. Ja czasem mówie "jedź powoli, na pewno zdążysz na swój pogrzeb". Tez zawsze działa, odpyskówek już potem nie słyszę.

Anonimowy pisze...

http://www.badgerbadgerbadger.com/

Kolega wysłał mi tego linka, pomyślałem, że Ci go zapodam bo on tak w borsuczym temacie ;)

Anonimowy pisze...

Borsuk co jest???? Czemu nie piszesz?

Anonimowy pisze...

影音視訊聊天室080xxx383美女寫真玩美女人免費線上成人影片6k聊天室情趣 用品 店aa片免費看本土自拍自拍貼圖aaa片免費看短片自拍美女聊天室 s383微風成人線上成人影片本土自拍性感辣妹成人網站成人光碟成人影城a片下載免費卡通a片成人光碟18成人成人聊天室85cc成人片成人電影