niedziela, 13 kwietnia 2008

urodzinki :P


no hej :) wcale nie olałem bloga hyhy ani tym bardziej bloggerów tylko po prostu najzwyczajniej w świecie obchodziłem urodziny. ponieważ to kolejne w moim życiu dlatego obchodzenie ich zajmuje więcej czasu . to tak jak z beczką im wieksza tym dłużej obchodzi się ją dookoła :P ponieważ weekend jest wolny od pracy, więc i ja nie będę w weekendy pisał o pracce. i dlatego dziś prezentuję kilka fotek z czasów kiedy w wolny czas łupałem ostrego rocka w kapeli AHEAD. przy okazji może uda mi się obalić mit, że kierowca jak nie jedzie to pije :P są to zdjęcia z koncertu, na zlocie motocykli w ozorkowie, ( oj się działo ), z juwenaliów, oraz z sesji zdjęciowej w knajpie "łódź kaliska"








gdyby ktoś był szerzej zainteresowany polecam http://www.ahead.w.pl/ jest co pooglądać i nawet posłuchać :P










to ostatnie zdjęcie wbrew pozorom nie pochodzi z wczorajszej imprezy :P . wczoraj mnie wpuścili hyhy. oczywiście jutro wracamy na drogi i straszymy burki, mruczki, dzieci i staruszki, czyli wszystko wraca do normy. aha jakby ktoś koniecznie chciał mi prezent przesłać to proszę o kontakt i wtedy podam adres :P autografy oczywiscie przez telefon.... :P niestety muszę Was trochę rozczarować w zeszłym roku zrezygnowałem z grania, z prostej przyczyny.... brak czasu.. ale kto wie 39 i pół niedługo :P

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

cze kolego!!!Czy Ty czasem sie nie postarzales?I jak sie czujesz ,tak beznadziejnie coraz starszy?Wszystkiego takiego naj...:-}Alex

Anonimowy pisze...

No to co nic wcześniej nie mówiłeś? Najlepszego i w górę.


Pudło

Anonimowy pisze...

dzięki za życzonka, a ja wiecznie jak dzieciak :P więc wiek bez znaczenia :) jeszcze raz thx borsuk 6x9

Anonimowy pisze...

Odpale enigme i wrzuce "thx".Troche sie zgrzala,ale rozwiazanie juz blisko...:-}Alex

Anonimowy pisze...

Trochę mnie nie było futrzaczku , dlatego dopiero teraz tu zaglądam...Dzięki za informację o tym blogu.... A i pamiętam..hii,hiii.. Więc choć spóźnione życzenia, to jakże serdeczne, miej życie jak najbardziej bajeczne, miej uśmiech na twarzy i to co sobie tylko zamarzysz, to i więcej życzy Ci osoba której nie skojarzysz.
No i dobra jak będziesz na S1 koło BP to pozwalam Ci trąbić

Psotka pisze...

wszystkiego naj rozrabiaku :) a skórę przetrzepię ci w Międzygórzu za te kilka latek :)

Piro_Swiro pisze...

Sciema Senioras Borsukas. Gdzieś juz te foty widziałem :)

Anonimowy pisze...

lover99 視訊交友qq 視訊交友qq 視訊交友免費 msn 視訊交友 0982免費 msn 視訊交友 0982club 意難忘視訊交友club 意難忘視訊交友免費視訊聊天室免費視訊聊天室546 視訊聊天室546 視訊聊天室uthome 視訊聊天室uthome 視訊聊天室168 視訊聊天室168 視訊聊天室0401 影音視訊聊天室0401 影音視訊聊天室080視訊聊天室080視訊聊天室視訊聊天室v6 0視訊聊天室v6 085cc免費影城85cc免費影城